Nathalie

Wie ben je? Waar woon je? Wie zijn je paardjes? Wat zijn je andere interesses?
Kortom neem even de tijd om je hier voor te stellen.
Plaats reactie
Charley
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 79
Lid geworden op: 26-01-2014 16:04

Nathalie

Bericht door Charley » 28-01-2014 22:41

Ff voorstellen waar moet ik beginnen... Ik rijd al paard sinds mijn 10 jaar. En heb leren rijden in Nederland dus ik hen geen a of b brevet zoals ze dat hier doen maar een ruiterspaspoort.
Ben begonnen met dressuur ook op wedstrijd niveau. Ik heb heel even aan jumping gedaan maar heb last van hoogte vrees en nu ja het was niks voor mij. Ben ook jockey geweest maar dan heb ik een serieuze totter gedaan en in het ziekenhuis belandt dus dan ben ik daar ook mee opgehouden. Toen begon het te kriebelen om een eigen paardje te hebben en ben ik begonnen met verzorgpaardjes. Nadat ik 3 jaar een verzorgpaardje heb gehad had ik ondertussen al een studentejobke en is mijn eerste shetlandpony Diablo gekomen. Ne echte kleine Duvel! Met serieuze hengstenkuren en dan nog eens 2 jaar oud. Als ik erop terug kijk zou ik hem nooit gekocht hebben maar mensen leren uit hun fouten na een half jaar was hij terug verkocht. Een paar maand later kwam sultan een grote Shetlander van 115. Een beetje aan de grote kant voor een Shetlander maar heb veel plezier aan die pony gehad. Heb ook met hem leren mennen en ben dan groom geworden bij team XS. Maar door omstandigheden is ook die pony verkocht en als student is het financieel ook niet gemakkelijk want moest van mijn ouders alles zelf betalen.
Dus na paar jaar had ik vast werk en dan is charley gekomen. De pony die nu bij shari in training is en zo heb ik ook Western leren kennen. Eindelijk iets gevonden waar ik men100% goe bij voel. En daarna is Gibson gekomen een Welsh hengst van 1,5 jaar die nu ook te koop staat. En dan heb ik nog een adoptie pony Robin. Zo dat was het een beetje hoop dat het niet te lang dradig is geworden :wink:

Afbeelding
Ik en Diablo

Afbeelding
Ik en sultan oefening op lange teugels

Afbeelding
Van links naar rechts: Robin, Gibson en charley

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 29-01-2014 11:36

hey,
welkom hier.
En wat een leuke bende heb jij daar staan.
En bij Shari is je paard zeker in goede handen. Veel plezier in het ervaren van het western gevoel!!

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 29-01-2014 13:31

welgekomen
heb precies al uw reeksje gehad ;) , maar zo hedde eens van alles wa kunnen leren natuurlijk .
if you dont stand for something , you will fall for everything

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 29-01-2014 17:43

Hup ons Nathalie is hier ook geraakt. Zo heb ik je verhaal ook eens in korte samenvatting kunnen lezen! Zo kan ik Charley hier hopelijk ook nog volgen als hij weg is. Allesinds welkom hier en veel plezier!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 30-01-2014 06:11

Welkom!

Een hele beestenboel :)

taiko
Rookie
Rookie
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-01-2014 23:07

Bericht door taiko » 02-02-2014 21:53

welkom, kijk uit naar je avonturen met je paarden.

Plaats reactie