Ruth alias Milameisje

Wie ben je? Waar woon je? Wie zijn je paardjes? Wat zijn je andere interesses?
Kortom neem even de tijd om je hier voor te stellen.
Plaats reactie
Milameisje
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-10-2009 20:46

Ruth alias Milameisje

Bericht door Milameisje » 08-10-2009 20:48

Ik ben dus Ruth, net 27 jaar en ik woon in Hever/Boortmeerbeek samen met mijn vriend Gert.

Wij wonen niet alleen :lol: bij ons wonen nog onze Franse Bulldog Diesel & Jack Russel Mila, Frans hangoorkonijn Balou & kruising Vosjeskonijn Nala en twee valkparkieten Gust & Fien.

Niet bij mij thuis wonende maar wel van mij zijn de twee grootste dieren, mijn twee D-ponys Tiny en haar zoon Noah.

Tiny is een 12 jarige merrie, haar papa was een rasechte Fjord en mama vermoedelijk iets Welsch-achtig.
Met haar kan ik echt alles doen, ze staat er wel bekend om dat ze koppig kan zijn maar verder is ze 200% betrouwbaar!
Mijn favo bezigheid met haar zijn wandelingen maken en daar geniet ze zelf ook het meest van.

Haar zoon Noah is 4 jaar en ik heb hem zelf mee op de wereld gezet in hun stal op de wei.
Noah is eigenlijk een accidentje :oops: Tiny stond samen op de wei met een hengstje van amper een jaar en ja...die wist al goed hoe het moest blijkbaar!!!
Maar ze had goede smaak, Noahs vader was een zoon van Caesar van de Helle. (stoeterij van de Helle)
Met als gevolg dat Noah meer en meer een echt schimmeltje aan het worden is, maar dan een bruinschimmel.
Café au lait zeg ik wel eens...want een echte naam heb ik niet voor zijn speciale kleur :D

Beiden hebben ze de typsiche Fjordenkenmerken, aalstreep op de rug, zebrastrepen op de poten en een brede nek.

Noah is in september in opleiding geweest bij Shari, zadelmak had ik hem reeds gemaakt samen met de eigenaar (Frank) van de wei.
Maar door te weinig kennis van mij en te weinig tijd van Frank kwam ik niet verder met hem.
Ook het verkeersmak maken durfde ik zelf niet aan dus hop, op naar Shari!

En hoe heeft Shari het er vanaf gebracht...super goed natuurlijk!
Ik ben heel tevreden van het resultaat en heb mezelf al vervloekt dat ik dit niet eerder gedaan heb!

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 08-10-2009 21:09

Welkom!! En nu ben ik benieuwd naar wat foto's van de mama ook, want van Noah hebben we via Shari al foto's gezien hé. Maar hoe meer foto's hoe beter natuurlijk!!

Lynn
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 29-12-2008 20:40

Bericht door Lynn » 09-10-2009 08:26

Welkom! Ja ben ook benieuwd naar fotos!
Peppy, je kwam in mijn leven, en je gaat er nooit meer uit!

Milameisje
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 02-10-2009 20:46

Bericht door Milameisje » 09-10-2009 19:37

Ik zal een poging doen om foto's te plaatsen bij 'Click' :lol:

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 09-10-2009 19:49

Nogmaals bedankt voor het compliment. Heel graag gedaan en het was heel leuk om met Noah te werken. Keep me posted :wink:
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie