Fotoshoots met of zonder paard

Hier kan je alles te koop plaatsen wat met paarden te maken heeft (behalve paarden zelf en het tuig) zoals : trailers, posters, films, autos, ...
Plaats reactie
Gast

Fotoshoots met of zonder paard

Bericht door Gast » 19-02-2011 21:32

Hallo

Ik zit in mijn eerste jaar fotografie en heb al jaren ervaring met paardenfotografie.
Ondertussen heb ik ook geleerd om mensen zonder paard beter op een foto te plaatsen.
Ik zou graag mijn horizon wat verruimen door bij enkele nieuwe mensen een shoot te doen.

Zowel artistiek als gewone rijfoto's, foto's van een speciale hobby, foto's van je paard mooi getoilleteerd, ...
Ik sta open voor alles.
Ik heb mijn voorlopig rijbewijs al, maar mag nog niet al te ver rijden.
Als u dichtbij een treinstation woont, dan is dat ook altijd handig ;)

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zelf van Berlaar dus liefst hier in de omgeving. Hier zijn ook enkele leuke locaties in de buurt.
Je kan hier met een paard op de nete, wat een prachtig beeld oplevert. Hier heb je de mogelijkheid om lange
stukken te crossen. Ook kruiskensberg (Herenthout) is voor mij handig te bereiken.
Dit bos is klein maar omdat er veel verschillende vegetatie is en enkele zandpaden ideaal voor foto's met paard, met hond
of zelfs sprookjesachtige portretfoto's van personen. (als u beschikt over kledij).

Als u zelf een leuke locatie weet, dan mag u deze ook altijd voorstellen.
Liefst binnen de provincie Antwerpen, tenzij het met de trein makkelijk te bereiken is.

U kan mij altijd contacteren via een privébericht.
De shoots zullen doorgaan tijdens weekends of binnenkort tijdens de krokusvakantie.
Nadat ik de foto's heb gemaakt, bewerk ik ze thuis. U krijgt dan al een voorsmaakje te zien op photobucket.
En later stuur ik de cd met de beste foto's op via de post.

Mijn kosten:
Ik vraag 10 euro vanwege vervoerskosten en de cd (+ verzendkosten)

Mvg.

Liesbet

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 20-02-2011 11:50

hey,
Heb jij misschien zin om in Mortsel in een mooi park foto's te komen nemen van een super energieke bordercollie met ballen/takken obsessie?
Mortsel heeft een hele vlotte verbinding met berlaar met de trein. En stopt zelfs vlak aan waar we wonen.
Zie je dit zitten?
Of als je nog iets speciaals zoekt; mijn man doet aan modelbouw, maar echt grote vrachtwagens met alle lichtjes, geluid en alles er op en er aan. Net echte! Kan je leuke foto's buiten of binnen mee trekken.
Je ziet maar waar je zin in hebt.

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 20-02-2011 20:59

Hey,
ik wil graag heel mooie foto's laten maken van mijn 4paardjes.
Ik ben zelf van Itegem dus echt vlakbij Berlaar.
Mijn paardjes staan op een kleine 5-10 min van hier.
Wij hebben een grote weide van 1ha. en kunnen ook gebruik maken van een piste vlakbij huis, bos en nete.

Laat maar iets weten als je dit zou zien zitten.
Alvast heel erg bedankt!
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 20-02-2011 22:20

Hoe lang geld deze 'actie'? als ik vragen mag? :)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gleyla
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 553
Lid geworden op: 01-01-2009 21:55

Bericht door Gleyla » 21-02-2011 07:57

Mijne vriend heeft twee grappige katten. Wij wonen in Kessel...

Jessie
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 123
Lid geworden op: 22-12-2008 22:21

Bericht door Jessie » 22-02-2011 19:13

Ik heb wel 2 modellen voor je:
Afbeelding
Afbeelding
Foto's van oktober 2010, chocolade is nog iets gegroeid.

Het zijn beiden teckels.
De black en tan is een kaninchenteckel van 3kg. Deze kan ook los lopen, met of zonder halsband/gareel.

De andere is een chocolade dwergteckel van 4,5 kg.

Qua formaat zijn beide honden even groot, enkel de chocolade is iets meer gezet, zie je ook wel aan het gewichtsverschil.
De chocolade kan wel niet los op open terrein, deze is te eigenwijs en vanaf die de vrijheid wil ze die niet meer afgeven:p

Gast

Bericht door Gast » 26-02-2011 20:15

Jaleesa.X.Henna schreef:Hoe lang geld deze 'actie'? als ik vragen mag? :)
Ik ben aan het selecteren, heb nogal veel reacties gehad :D
Sommigen hebben een pb ;)
Spijtig genoeg telt de krokusvakantie maar 7 dagen, maar als ik binnenkort in een weekend nog meer tijd heb dan krijgen de mensen die hier gereageerd hebben zeker een pb!

Je mag altijd vragen voor een shoot, als ik tijd heb en je iets aparts kan doen of leuke paarden/honden/... hebt, dan mag je altijd een pb sturen ;)

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 26-02-2011 22:24

Wij zijn net verhuisd naar Berlaar.. Wij hebben 3 raszuivere American Staffordshire Terriers.. Mama Ginger, Papa Pride en Zoontje Ice :)
Ze kunnen los op een plaats waar geen ander mensen en honden zijn.. Ze zijn TE sociaal naar mensen toe en wandelen graag mee met vreemden :roll: (maar de meeste mensen hebben bang van hen vanwege de slechte naam van het ras - die helemaal onterecht is - en 'pitbull' looks), de teef is niet echt gesteld op andere honden, de jonge reu speelt nogal graag en niet elke hond/baasje stelt dit op prijs, Pride daarentegen.. hou een bal in je hand en die wijkt niet van je zij :P heeft ook niet veel aandacht voor andere honden..

Onze paardjes komen binnenkort waarschijnlijk in Lier te staan, daarom dat ik vroeg hoe lang deze 'actie' nog geld..
Wij hebben een kruising/bastaard merrie Henna van 1.75m schoft en een American Quarter Horse merrie Whiz (Sheza Lucky Whiz), mijn mama haar paardje Pepper is ook een American Quarter Horse merrie, een halfzusje van mijn Whiz, (Freckles Pepami Whiz), en staat op dezelfde wei als onze paardjes en komt ook in Lier te staan..
Misschien iets 'speciaal' om te melden, wij rijden al deze paardjes bitloos :) (2 ook met Neckrope en zelfs zonder hoofdstel)

Mama Ginger
Afbeelding
Afbeelding

Papa Pride
Afbeelding
Afbeelding

Zoontje Ice
Afbeelding
Afbeelding

Henna
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Henna & Whiz
Afbeelding
Afbeelding

Whiz
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Pepper
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waarom ik dus vraag hoelang de 'actie' nog geld is omdat de paarden nu nog niet dicht genoeg staan en omdat we net verhuisd zijn en nog druk bezig zijn alles op z'n plaats te krijgen.. als alles achter de rug is en de paardjes in Lier staan en je interesse hebt mag je langs komen (als de actie nog geld :oops: )
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gast

Bericht door Gast » 28-02-2011 11:39

Ik zit helemaal vol voor de krokusvakantie!
Dus momenteel kan ik niemand meer aannemen, maar als we bijna aan de paasvakantie zijn en ik niet teveel werk heb voor school, dan laat ik iets weten!

Plaats reactie