Fotowedstrijd januari : Stemming en bespreking

Voor iedereen die zeer creatief is met fotos!
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Fotowedstrijd januari : Stemming en bespreking

Bericht door SugarKittie178 » 01-02-2009 00:57

Hier kan je eventueel je gedachte kwijt over de inzendingen en de inzendingen bespreken.
Alsook breng je hier je stem uit.
1 STEM PER PERSOON EN NATUURLIJK NIET STEMMEN OP JEZELF.
Iedereen mag stemmen, ook diegenen die geen inzendingen hebben gestuurd. Alleen diegenen die een inzending gemaakt hebben zijn VERPLICHT!

De stemmen worden later geteld en dan word de winnaar zijn inzending geplaatst in een "Foto van de maand" topic.

STEMMEN KAN TOT 15 FEBRUARI
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 01-02-2009 09:52

Shari,
ik vind jou afbeelding de beste.
Ze is neutraal, voor alle leeftijdsgroepen (wat ik wel belangrijk vind op een forum) de tekst is goed en het lettertype is ook mooi...

voila mijn meningetje is binnen :)
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Gast

Bericht door Gast » 01-02-2009 13:42

Ik stem op die van Joske.
Vind het wel een leuk plaatje.
Leuke tekst.

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 01-02-2009 14:10

Allemaal leuke inzendingen. Pffff moeilijk zeg.
Goed dan moet ik maar "kritisch" worden :D .

Die van Joske (3passions) vind ik heel mooi, en de tekst is ook leuk. Had alleen de tekst iets groter/vetter gemaakt.
Die van newy is ook een heel mooi plaatje, maar had de tekst graag op een andere manier gezien, dus niet in een balkje.
Die van Jessie is een HEEL mooi plaatje, maar er had misschien een tekstje bijgemogen. Maar eigenlijk is een een allround-forum, klassiek en western. Dus denk ik dan eerder aan een neutraal plaatje.
Die van Pindanootje vind ik heel grappig, superleuke foto. Maar had de tekst op het plaatje gezet (aangezien het hier gaat om het plaatje zelf).
Die van Caro vind ik ook heel mooi, leuke simpele boodschap.
Die van RienyxCherry vind ik eigenlijk een van de mooiste plaatjes hiertussen, maar vind dan weer te tekst te lang (wel een mooie tekst).
En tenslotte die van Gleyla, leuk prentje zo dat trio bij mekaar. Maar ik zie de link niet met de tekst en het forum.

Dus uiteindelijk komt het op 2 neer, mmmm Joske of Caro, Joske of Caro,... Denk, denk, ...

Oke, dan toch maar door de tekst ...

Caro!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Pindanootje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 456
Lid geworden op: 11-01-2009 20:15

Bericht door Pindanootje » 01-02-2009 14:17

Ik stem op die van Jessie, aangezien er GEEN tekst op de foto staat. Aangezien het gaat om een heel klein plaatje in de hoek van het forum, zou tekst dus enkel maar onleesbaar zijn in mijn ogen en dus ook een beetje nutteloos en de vorm van de foto niet ten goede komen. Ik denk misschien een beetje ver, maar ja :p

En veel mensen zijn hier vooral westerngericht, dus dat past ook wel ;)

Gast

Bericht door Gast » 01-02-2009 14:20

Pindanootje schreef:Aangezien het gaat om een heel klein plaatje in de hoek van het forum, zou tekst dus enkel maar onleesbaar zijn
Je kan die plaatjes ook groter maken hoor.
Dus de grootte doet er niet echt héél vele toe

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 01-02-2009 14:24

Inderdaad, ik kan het plaatje zo groot of zo klein maken als ik wil ...
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Jessie
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 123
Lid geworden op: 22-12-2008 22:21

Bericht door Jessie » 01-02-2009 15:42

Gleyla

Lynn
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 29-12-2008 20:40

Bericht door Lynn » 01-02-2009 16:04

Jessie
Peppy, je kwam in mijn leven, en je gaat er nooit meer uit!

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 01-02-2009 18:25

Ik ga ook voor die van Shari, ik vind de tekst mooi, inhoud en opmaak en vind ook de afbeelding mooi.
Jessie haar afbeelding vind ik zeer mooi, maar het is wel een forum voor alle stijlen... Het kan dan wel zijn dat er al veel western ruiters op het forum zitten, maar er zitten hier ook dressuurruiters en trek maar eens dressuurruiters aan met een cowboy... dat is als een western ruiter aantrekken met een springbalk? Maar ik vind het wel een mooie foto!!
Die van Gleyla vond ik ook mooi, maar de andere ook....Het was moeilijk, maar ik heb eigenlijk van het begin af aan die van Shari best passend gevonden...
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

Plaats reactie