Regels van de wedstrijd EERST LEZEN!!!

Voor iedereen die zeer creatief is met fotos!
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Regels van de wedstrijd EERST LEZEN!!!

Bericht door SugarKittie178 » 24-01-2009 22:07

Er word maandelijks een fotowedstrijd georganiseerd.
Er word een einddatum gegeven tot wanneer je "inzendingen" mag doen.
Hou je aan die datum!!!
Er word een topic aangemaakt door mij met de naam van de maand en het onderwerp.
Elke maand word door mij een nieuw onderwerp gekozen. Hou je dus ook aan dit onderwerp. Ook word er vermeld of je eigen foto's moet nemen of dat je andere foto's mag gebruiken, hou daar rekening mee!
In het topic waar de "inzendingen" worden gepost, worden GEEN reacties gepost. Enkel "inzendingen". 1 INZENDIG PER PERSOON!!!
ALS JE EEN INZENDING MAAKT BEN JE OOK VERPLICHT OM EEN STEM UIT TE BRENGEN!!

De bespreking en als ook de stemming gebeurt in een ander topic.
Ook de stemming krijgt een einddatum. Ik kan er niet genoeg op wijzen, hou je aan die datum! Ieder mag 1 stem uitbrengen.

Elke winnende foto word bijgehouden, die word in een appart subforum gepost "Foto van de maand".

Indien je de regels hebt gelezen, wens ik je alvast veel plezier.

Nog 1 dingetje, om het eerlijk te houden geen speciale fotobewerkingsprogramma's gebruiken (zoals Photoshop, enz)
Dit omdat niet iedereen ermee kan werken. Enkel als het uitdrukkelijk erbij staat dat het toegestaan is mag het gebruikt worden.
Simpele programma's om een tekstje bij te voegen of dergelijk mag wel (bv Paint)

UPDATE : Indien er een gelijkstand is tussen 2 of meerdere inzendingen, moeten alle mensen die gestemd hebben op een van de andere inzendingen opnieuw stemmen. Ditmaal te kiezen uit de inzendingen van de gelijkstand!

UPDATE 2 : Ingezonden foto's die niet verkozen waren als winnaar mogen heringezonden worden voor een andere wedstrijd (als de foto van toepassing is). Winnende inzendingen mogen niet meer heringezonden worden!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie