teken de petitie als je wilt!

Hier kan je terecht met al je vragen over dressuur.
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

teken de petitie als je wilt!

Bericht door ohanner » 27-08-2010 09:04

http://www.ipetitions.com/petition/supp ... signatures

Kijk ook even naar dit filmpje en vel zelf je oordeel... maar ik zie geen verschil tussen de LDR of de Rollkür hoor! http://www.rtl.nl/components/actueel/rt ... _plain.xml
Luister ook even naar hoe Sjef Janssen zich in bochten wringt!

Wesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-01-2009 19:20

Bericht door Wesley » 27-08-2010 15:59

Wat een eikel !
hey het is verboden laten we het anders noemen en wat is dat voor zever ? een paard doet alleen iets als hij er tevreden mee is ? goed bezig
Oh If Only People Knew What A Comfort To A Horse A Light Hand Is ... we Know In A Instant What Is Required Of Us

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 27-08-2010 18:40

Wesley schreef:Wat een eikel !
hey het is verboden laten we het anders noemen en wat is dat voor zever ? een paard doet alleen iets als hij er tevreden mee is ? goed bezig
idd, vond ik ook! En dat zijn dan mensen met een voorbeeldfunctie hé!!

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 27-08-2010 21:35

Ik zie ook geen verschil hoor! En natuurlijk weer typisch, Anky en Sjef verdienen natuurlijk enorm aan al die lessen en cursussen die ze geven
en dan gaat zo'n journalistje even roet in het eten strooien? Dan laten we toch wel even onze ware aard zien zeker? Scheld ze even uit, bedreig ze en en dan smeren we ze nog een rechtzaak aan ook! Tss tis een schande! En die methode trekt op niks, heb ik altijd al gevonden, heb zelf ook altijd dressuur gereden en veel belang gehecht aan een lange hals goed gedragen door het paard zelf, mooi onderin lopen en een vooral ontspannen lopen paard... mij maak je niet wijs dat een paard dat zo in een krol wordt getrokken enigzins ontspannen kan lopen.

Plaats reactie