ervaringen merken westernzadels

Hier kan je terecht met al je vragen over recreatief western, reining, cutting, pleasure, barrelracing,...
Plaats reactie
Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

ervaringen merken westernzadels

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 06-05-2014 22:40

Wij zijn op zoek naar een degelijk 2dehands zadel voor m'n mams en zusje hun paardje Pepper.. een redelijk stevige Quarter dame :)
Ik zit in verschillende groepen op FB waar ik vele zadels aangeboden krijg maar vele merken waar ik zelf geen ervaring mee heb..
Mijn vraag is dus of jullie er wel ervaring mee hebben en wat de bevindingen zijn, welke jullie aanraden en welke juist niet en waarom.. Ik wil een degelijk 2dehands zadel aanschaffen van degelijke kwaliteit die jaaaaren mee kan..

Ik heb zelf ervaring met Continental, Billy Cook en Deuber waarvan ik allemaal heel content ben..

Nu krijg ik vele verschillende merken aangeboden zoals:
Pullman
Stallion Tack Inc
Crates
Garland
Pools
Westwood
Freemax
White Star
Zijn allemaal zadels waar ik geen ervaring mee heb, wie heeft hier wel ervaring mee?
De meesten lijken wel degelijke zadels (op foto), niet zoals die zadelmarkt zadels.. maar je weet nooit hé..
Moest je ervaring hebben met nog andere merken mag je altijd meedelen!

Ik ben ook al een zadel tegengekomen dat volgens de verkoper een Continental zadel moet zijn, maar ipv het typische "C" logo of de "M" van Montana staat er een "A" op.. heb ik nog nooit eerder gezien, verkoper beweerd dat dit een Continental is, gemaakt in Alabama.. kan dit kloppen?
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gleyla
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 553
Lid geworden op: 01-01-2009 21:55

Bericht door Gleyla » 25-06-2014 13:30

Pullman, heel goe
Stallion Tack Inc, slecht
Crates, goe
Garland, bwa
Pools, ni goe
Westwood, bwa..
Freemax, boomloos? geen ervaring mee
White Star, bwa

Plaats reactie