lichtjes geiriteerd

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 02-02-2014 11:03

Das waar, en iedereen is vervangbaar tegenwoordig...

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 02-02-2014 13:47

ja da is waar , der zijn er genoeg die voor minder willen werken in de bouw vooral dan , en die krijgen ne fameuze voorkeur
if you dont stand for something , you will fall for everything

taiko
Rookie
Rookie
Berichten: 47
Lid geworden op: 25-01-2014 23:07

Bericht door taiko » 02-02-2014 20:22

het openstellen van die grenzen heeft niet veel goeds met zich mee gebracht. nu op zich kunt ge (alleen) hier niet veel aan doen, zeker als ge weet dat hier in Vlaanderen het over grote deel van de bevolking veel te laks en passief is.
onder Vlamingen heerst geen gevoel van "eendracht maakt macht" hier is 't ieder voor zich en god voor ons allen.

het enige dat ge kunt doen is ander werk zoeken, zeker als de zaken al een tijdje niet lopen zoals het hoort.
Waarom wachten om het schip te verlaten als je weet dat het aan't zinken is?

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 02-02-2014 20:28

werk hebben we genoeg , weten soms nie waar eerst beginnen ;) . maar tzijn gewoon die "regeltjes" die me storen en het missen aan motivatie , zo het simpele woordje mooi werk mannen ! maar zoals je zegt alleen kan je niet veel doen , maar da papierke mee regels is nie regelementair :) . niemand heeft da ondertekend en da werd ook nie gevraagd . dus van al die dingen kan hij niets doen
if you dont stand for something , you will fall for everything

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 02-02-2014 20:53

Ja dat is overal helaas... Ik heb vorige week voor het eerst gehoord dat ik voor een beginner echt wel goed bezig ben. Waarom? Omdat ik ben ontploft (want AL het werk komt op mij terecht, de rest van mijn team vreet niks uit. En dan kwam het management nog af met een extra taak terwijl ik al bedolven zat. Dat ze het is aan die ander twee vragen, dan vreten ze tenminste iets uit op den dag...) En ze kunnen het zich niet veroorloven dat ik mijn biezen pak, want ze vinden voor die job bijna geen volk dat én shiften wilt doen én de intentie heeft om lang te blijven (zijn niet veel die het er lang volhouden) én voldoende competenties heeft én dan nog voldoende talen kent... Een kwart van het team bestaat bijna uit nieuwelingetjes, en eer iemand ingewerkt is, da's toch een goed jaar dusja.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 02-02-2014 21:08

ja alle werk op 1 iemand leggen is heel simpel e , maar natuurlijk hedde ook uw limieten en da moet toch gezien worden , en als er dan nog es 2 rondlopen daarvoor :o
if you dont stand for something , you will fall for everything

Plaats reactie