Stoute schoenen aan gedaan!!

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Stoute schoenen aan gedaan!!

Bericht door ohanner » 25-07-2011 23:14

Heb gisteren mijn stoute schoenen aan gehad.
Waarom?
Awel, ik dierf nooit aan Walter vragen of ik met Ducho lessen mocht nemen, want was gewoon al blij dat ik met zijn paard mocht rijden.
Maar gisteren dacht ik, ga het toch vragen en stuurde een sms. Uiteindelijk leer ik ervan, maar ook voor zijn paard is het alleen maar ten goede hé.
Kreeg geen antwoord, dus dacht shit, hij wilt dit niet hé.
Nu daarjuist zat ik in de wachtzaal bij de dokter ivm mijn rug en wie belt er mij? Walter.
Zeg zei hij, heb een leraar voor je gevonden. Met die leraar mag je lessen nemen met Ducho. Ikke kei blij! Yes, het mag.
Nu blijkt die leraar nog wauw te zijn ook. Ga er wel wat voor betalen natuurlijk, maar dat compenseert wat ik niet uit geef aan een eigen paard of huur van een paard.
Het is een grand prix ruiter en trainer van de young international riders.

Woensdag heb ik mijn eerste les, ben super zenuwachtig en kei benieuwd, want van zo iemand les krijgen heb ik nog nooit mee gemaakt. En heb schrik dat ik verre van genoeg ervaring ga hebben voor zo een leraar.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 26-07-2011 00:05

spannend zeg...ik leef met je mee en kijk uit naar je verslagje!!! Benieuwd waar die gaat op letten enzo...

Gast

Bericht door Gast » 27-07-2011 10:33

Enorm spannend! Je krijgt niet snel de kans om lessen te krijgen van zo'n goed ruiter!
Wie is het eigenlijk?

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 30-07-2011 18:49

Je had me er al iets van vertelt. Goed dat je het gedaan hebt! Blij dat je een lesgever hebt!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie