Ct scan en meerdere tests

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Ct scan en meerdere tests

Bericht door Bartje » 21-07-2011 13:39

Vandaag hebben ze een scan genomen van mijn hoofd na dat ik al 2 dagen ferm last had van bokkende koppijn en in de 2e dag ben ik na een felle pijnscheut uit mijn neus beginnen bloeden ik kreeg dan de raad van ons shari mss best eens naar de dokter te gaan ik ging zien hoe ik me de ochtend erop er voelde werd dus trg wakker met erge hoofdpijn dus ging ik maar naar de dokter toen ik haar de symptomen vertelde vond ze het erg verdacht en heeft ze bloed getrokken en meteen een afspraak gemaakt om een scan te laten nemen aangezien ik vroeger veel last had van migraine , even kreeg ik al schrik omdat ze via bloed onderzoek en een scan bij mijn mama dan kanker hebben vast gesteld :( dus vandaag was het zover vol zenuwen in de wachtkamer kreeg een uitleg wat voor testen ze gingen doen maar om 11u15 begonnen ze eerst de scan dat duurde niet zo lang maar toen ik vroeg of ze iets hadden gevonden zeiden ze niets wat ik erg verdacht vond dus op naar de volgende test hersen activiteit test vol met draden op mijn hoofd en een plakkerige gel , daarna kwam er een test met fel licht en lawaai om epilepsi vast te stellen en het ging nog even door daarna moest ik trg in de wachtzaal wachten op verdict gelukkig niet te lang ik kwam bij diene dokter en ik grapte van dokter zeg het es hoelang heb ik nog ( dit deed ik om mijn zenuwen weg te steken) maar hij kon precies niet lachen hij zei meneer pluym u hebt veel geluk gehad op de scan hebben we vast gesteld dat een bloedklont door je hersenen is gepasseert en vandaar wrs ook de bloedneus door de toenemende druk in je hersenpan ik vroeg dan wat ik had kunnen voor hebben en het was kort een hersenbloeding met als resultaat verlamming ofwel blijvende hersen schade dus ik ben door het oog van de naald gekropen ben er nog steeds niet goed van :(
if you dont stand for something , you will fall for everything

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 21-07-2011 16:18

Pfffffffffffff! Halo! Wat is me dat verschieten!! En zeker voor jou! Heb een vriendin gehad die dit op haar 8ste verjaardag heeft gehad en die heeft terug moeten leren lezen en schrijven enzo. En was zelfs tijdelijk blind.
Jij hebt veel geluk gehad!

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 21-07-2011 19:44

Gelukkig hou je er niets van over, moet je dan nu bloedverdunners nemen of zoiets?
Er staat echt geen leeftijd op om zoiets te krijgen.
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 21-07-2011 19:47

@Hanne : ja dan heb ik idd heel veel geluk gehad als ik dat zo hoor van je vriendin

@Marc : jep ik moet een tijdje bloedverdunners nemen en minderen met roken al heeft mijn beroep dat ik uitoefen er ook wel wat mee te maken zit hele dagen in verf en verdunners dampen
if you dont stand for something , you will fall for everything

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 21-07-2011 20:24

Amai seg! Ja heeeel veel chance gehad dan... ja op die moment besef je pas wat een goede gezondheid waard is he. Al de rest is dan van ondergeschikt belang.
Zou je ni beter helemaal stoppen met roken dan? :)

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 21-07-2011 20:28

@ Tinne : maar het is de enige verslaving dak heb :P maar kga ze zeker afbouwen dat wel ;)
if you dont stand for something , you will fall for everything

Gast

Bericht door Gast » 21-07-2011 21:16

Amai, gij hebt ne goeie engelbewaarder zenne!
Echt rot nieuws! Maar gelukkig is er niks gebeurd!

Wa gebeurd er nu verder met die klonter?

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 21-07-2011 21:20

@ Caro : heb idd ne goeie engelbewaarder het had slecht kunnen aflopen , de klont is zo goed als weg al eigenlijk maar ik moet nu bloedverdunners nemen voor ne tijd en dan komt alles wel goed ;)
if you dont stand for something , you will fall for everything

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 24-07-2011 19:35

Ja, ik kan geloven dat je geschrokken was. En dat wachten op de resultaten is altijd zo een hel! Maar je hebt inderdaad geluk gehad. Ik denk dat velen daar blij om zijn.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 24-07-2011 19:39

@ Shari : ja geluk was aan mijne kant blijkbaar en wachten op resultaten das een hel zeker als ze zo hun tijd pakken om u te antwoorden :o en ik kan mij al goed voorstellen wie er zoal blij is dat het goed is afgelopen ;) maar niet iedereen wist ervan in totaal 3 personen mijn pa , mario en gij :D
if you dont stand for something , you will fall for everything

Plaats reactie