outback rit

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 12-01-2011 15:01

Tja... voor die prijs neem ik wel een paard van daar hoor...
Ik ben toen die drie uur met een groep geweest, allemaal gevorderden, daar is meer gegalopeerd dan wat anders... nu mijn paardje heeft ook wel conditie maar ik ga daar geen 3uur aan een stuk mee door het bos liggen te galoperen, ze is het niet gewoon en als ik wandel is dat meer opt gemakje met ook wel stukken galop en draf maar ik wil dan liever zelf het tempo bepalen aan de hand van hoe mijn paardje het doet. Ik ga hier helemaal niemand afbreken hoor, het paardje waar ik toen mee reed zweette wel maar leek dat zo gewoon te zijn want die kennen echt wel goed de stukken waar ze stappen, draven, galoperen...

We moeten een wandelclubje oprichten voor de eenzame zielen eh lol

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 12-01-2011 15:47

Ja idd, op nieuw terrein is mn Goldy ook wat voorzichtiger met haar passen. Met haar fijne voetjes heeft ze ook sneller last van stenen of een put bij een snelle pas. En ik hou idd ook graag rekening met de rustpauzes van men paard op dat moment (en van mezelf :p ) Tis tenslotte om te genieten en niet om te crossen ofzo. Niet dat ik er niet van zou genieten met veel galop, maar hou toch wel van de afwisseling ;)
Miss Rocky schreef:We moeten een wandelclubje oprichten voor de eenzame zielen eh :lol:
Awel dat vind ik een goe gedacht! :lol:

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 12-01-2011 19:04

@Miss Rocky: was dit ook bij outback dan? Je betaalt daar idd als eigenaar ook voor de rit, maar dat is idd overal zo, maar dat veel galoperen kan ik me niet voorstellen bij hen. Met paard van daar betaal je 38 euro met drankje mee inbegrepen, maar met eigenaarspaard zou ik het niet weten.
Wij gaan normaal ook met een gevorderde groep daar rijden en hebben toch altijd een mooi evenwicht van stap en galop. Draf wordt wel niet zo vaak gedaan dat is een feit. Maar wij stappen toch heel veel. Ben aan het denken wie er nog aan die kanten zit. Elschot stables misschien?

wandelclubje zou ik ook fijn vinden, alleen ontbreekt er voor mij een paard.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 12-01-2011 19:13

ohanner schreef:wandelclubje zou ik ook fijn vinden, alleen ontbreekt er voor mij een paard.
daar kan altijd voor gezorgd worden eh ;)

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 12-01-2011 20:50

Miss Rocky schreef:We moeten een wandelclubje oprichten voor de eenzame zielen eh :lol:
The lonesome riders!

Met als lijflied:
I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home .... :lol: hihi

en met het snelste paard van het Wilde Westen, joly jumper, kan geen toeval meer zijn :lol:

Als mijn paard zadelmak is en ingereden doek mee.
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 12-01-2011 22:18

en met het snelste paard van het Wilde Westen, joly jumper, kan geen toeval meer zijn
Hahaha super gevonden! lol :lol:

Das nog een goed idee, allemaal een leren vestje gelijk de motorclubs, the lonesome riders... klinkt alvast goed! 8) yeah! :wink:

@ Hanne : twas idd bij Elschot stables :)

Het is mss nog een goed idee om in de zomer eens met de leden van het forum te gaan rijden :wink:
Voor Hanne zoeken we nog wel een leuk en vooral zacht zittend paardje dan :D

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 12-01-2011 23:10

Aha, super zenne!

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 13-01-2011 20:44

Miss Rocky schreef:Das nog een goed idee, allemaal een leren vestje gelijk de motorclubs, the lonesome riders... klinkt alvast goed! 8) yeah! :wink:
owja, kdoe mee, en zoals de vestjes in Greace, maar dan op zen westerns...cool! 8) :lol:

Ja Hanne, heb hier ook een fijn wandelpaardje staan, alleen lijkt het me niet praktisch die nog op een trailer te krijgen. Is 19j en enkel als veulen en dan 2e x om naar mij te komen op trailer geweest en dat was een hele klus voort beestje, zo bang.
Maar wie weet daartegen is er wel eentje beschikbaar. (Ik heb er hier ook nog een leuke op te leren klaar staan. En zo zijn er nog vele mensen die je willen helpen!)

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 13-01-2011 22:14

en eigenlijk kan ik me gene lonely rider noemen, want mijn ventje rijdt ook mee. Dus zouden we al 2 paarden moeten vinden.
Ik ben 1 van de gelukkige met een partner die ook zot is van de paarden en hebben elkaar ook wel leren kennen bij de paarden.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 13-01-2011 22:29

ohanner schreef:en eigenlijk kan ik me gene lonely rider noemen, want mijn ventje rijdt ook mee. Dus zouden we al 2 paarden moeten vinden.
Ik ben 1 van de gelukkige met een partner die ook zot is van de paarden en hebben elkaar ook wel leren kennen bij de paarden.
Fijn eh!
En voor die mooie combinatie, zullen we ook wel 2 paardjes vinden ;)

Plaats reactie