Thuiskomst van het werk

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Thuiskomst van het werk

Bericht door SugarKittie178 » 15-05-2012 21:21

Ik heb sinds kort een klant op verplaatsing vlak aan mijn werk. Dus 1 keer per week rijd ik rechtstreeks na het werk door naar ginder.
Ik ben dan meestal als ik naar huis rijd dan ook meer gehaast. Want het is natuurlijk eens zo laat voor ik aan mijn stallen en de paarden hier kan beginnen.

Kom ik thuis aan, ik wil mijn oprit oprijden en wat zie ik?
De witte betonnen paaltjes die rond de hof staan waar Imka inzit en die grenzen aan mijn oprit zijn geramd :shock: .
Ik kon mijn oprit niet eens oprijden, het lag in de weg.
Mooie thuiskomst zo. Voor hetzelfde geld had die auto door de tuin gevlogen en is mijn hond dood, of zelfs een auto in huis...

Natuurlijk heeft niemand van de buren hier iets gezien. Moet toch wel een harde knal geweest zijn voor je zo betonnen paaltjes losbreekt. Die auto moet er mooi uitzien. Maar die persoon heeft natuurlijk geen telefoonnummer ofzo achter gelaten.

Dus zit ik met de brokken. Ik heb de politie wel gebeld om aangifte te doen. Ze zijn geweest om het te komen vaststellen, maar ze maken geen pb op omdat ik geen nummerplaat heb.

De verzekering zal het ook niet vergoeden omdat de schade te klein is.

Dus zo is het verhaal rond en ik zit met de brokken.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 21-05-2012 00:51

Jawadde zeg :S Plezant weeral!
Maare, die moeten normaal wel een pv opmaken hoor :S

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 22-05-2012 10:47

Weer pech :?
Maar inderdaad, politie MOET een pv opstellen!

Toen wij vorig jaar die 'brokken' hadden aan onze weidepalen enz.. wilde de politie ook eerst geen pv opstellen, toen de wijkagent langskwam zei die zelf ook dat ze dit MOETEN (ookal wisten ze geen dader ofzo)en toen zijn ze mogen terugkomen om toch nog een pv op te stellen.. (zijn wel dezelfde dag teruggekomen)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 22-05-2012 16:43

Inderdaad, ge kunt toch altijd klacht tegen onbekenden indienen??
Ik heb dat ook eens gehad, dat mij autospiegel 's nachts afgebroken was, samen met nog meerdere auto's int straat
Achteraf hebben ze dan nog gevonden wie dat was en is dat allemaal in orde gekomen...

Maar ik zou zeggen, chance dat ge huurt en ni in eigendom hebt he? Van die kosten moet ge u al niks aantrekken.

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 04-06-2012 20:01

Ja het was weer eens wat zeg! Ik laat alles gewoon zo staan hoor!!!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie