Lange dag

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Lange dag

Bericht door SugarKittie178 » 03-08-2011 23:10

Momenteel staan hier 7 paarden. Ik sta dus smorgens op om 04.45. Net terug uit vakantie en het is superdruk op het werk. We moeten dus overuren doen. Dus ook vandaag overuren. Daarna mijn auto moeten wegdoen naar de garage voor een groot onderhoud. Daarna thuisgekomen en ik wou aan de stallen beginnen. Komen er ineens vrienden van me langs om te praten over het zadelmak maken van een paard van iemand die bij hun plotseling aan de deur stond. Dan kwam de boer er ineens aan met het hooi voor de winter. Dus al heel wat tijd verloren. Daarna eindelijk met de stallen kunnen beginnen.
Wat er nog bijkomt is dat ik al sinds woensdag vorige week kamp met een zware maagdarm-ontsteking, wat het niet makkelijk maakt. Ik ben een beetje uitgeput van het ziek zijn en dan nog zo een lange dag.
Ik ben vandaag bezig geweest van 04.45 tot 22.30, en dus geen paarden getraind.

Niet leuk! Tegen het einde van de week ben ik een wrak denk ik. Tijd om dus in bed te kruipen. Ik voel me weer niet lekker en morgen weer overuren. En mijn auto weer gaan halen. Volgens mij morgen een gelijkaardige dag :(
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 03-08-2011 23:16

laten we hopen dat die dag niet volledig gelijkaardig is want met da ziek zijn enzo is het idd zo dat je uitgeput geraakt dus hopelijk morgen wat vroeger klaar dan vandaag dat je savonds nog even tijd hebt voor jezelf ;)
if you dont stand for something , you will fall for everything

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 22-08-2011 11:40

Wat laat, maar ben je er nu wat door? Je loopt toch nog rond hoop ik?
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 22-08-2011 20:34

shari: 1 tip: Gun jezelf af en toe ook wat tijd!!!!!! Ik ben daar zelf ook een moeilijke in, maar je moet het proberen!!

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 21:16

Als je nu op de afstand woonde zoals rik van mij af woont, dan was ik al dagelijks uw stallen komen doen Shari!
Ik zou het u echt gunnen :(

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 22-08-2011 21:22

@ Liesbet : da zou een mooi gebaar zijn van u ze heb het ook al verschillende malen zitten peizen maar jammer genoeg woon ik ook te ver af om het te kunnen doen :( want idd het is haar gegund zo wat rust
if you dont stand for something , you will fall for everything

Gast

Bericht door Gast » 22-08-2011 21:26

Shari zou een "verzorgstertje" moeten hebben die dagelijks de stallen komt doen, de paarden kuist en ze opzadelt zodat zij er enkel nog moet opstappen als ze zware dagen heeft. En die het gratis wil doen!
Bart, wil jij dat "verzorgertje" zijn :P :/congratulations
Ik vind da gij naar putte moet verhuizen haha xD

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 22-08-2011 21:31

Als gij da kunt regelen mee mijne baas Liesbet dan meteen maar denk da dieje da nie graag zal willen :P en ook wil Shari dat wel zo elke dag met mij opgescheept zitten :D
if you dont stand for something , you will fall for everything

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 22-08-2011 22:32

Ik wil anders nog wel is met den Theo komen rijden hoor wink
Eigenlijk was die wel superbraaf... zolang je er niet af wil... of Smart in de stal wat bonkt wink nee hoor een goeike die Theo 8)
Sja en al die paarden... das ongetwijfeld veeeeeeeeel werk ?
Hadden we maar hamstesr ipv paarden eh, lol

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 23-08-2011 21:36

haha ik heb beide paarden en hamsters (en nog veel meer)

tja beestjes, tis zoveel werk en zo duur als kindjes (en daar heb ik ook een klas van vol) :lol:

Maar je moet idd de bomen in het bos nog zien en op tijd rust kunnen nemen, overwerkt en ziek zijn, daar heeft niemand baat bij! Het moet ook plezant blijven eh!

Plaats reactie