Bril

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bril

Bericht door ohanner » 10-08-2011 23:23

Jaja, ik moet sinds vandaag een bril op! Bah!!!!!
Ik moet hem gelukkig enkel op om auto te rijden, cinema, ondertitelingen en dus ook voor de computer vermits deze vrij ver van me af staat.
Had mezelf nooit met een bril kunnen voorstellen en het is dan ook wel even wennen ja.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 11-08-2011 00:03

Das een heel ander zicht zeg!
Maat tvalt best wel mee :)

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 11-08-2011 13:48

het staat je wel vind ik!

(en moest je een brildag houden, een dag waarop men geen lenzen mag dragen...je zou je verschieten hoeveel mensen er allemaal slechte ogen hebben! en pluspunt, brillen zijn IN ;) )

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 11-08-2011 16:02

Hah, ik heb hetzelfde Hanne ;)

Moet hem ook enkel opzetten om met de brommer (of binnekort auto) te rijden, cinema, tv/ondertiteling want die (grote flatscreen) staat toch redelijk ver af.. computer niet want die staat dichtbij.. Maar ik moet inderdaad ook wel wennen, zelfs na meer als een half jaar eigenlijk.. begin wel te merken dat ik hem ook ga nodig hebben in de winkel om in de gangen ver te zien en de kleine prijskaartjes die te hoog hangen te lezen, dus ga binnekort voor lenzen denk ik.. want ik kan die bril niet lang verdragen op m'n hoofd.. een film van 2uur is zowat het max.. word er 'ambetant' van met dat ding op m'n hoofd :lol: en als ik dan de hele dag op het werk er mee rond moet lopen, nee danku :?
Ik vind brillen gewoon ook niet mooi :( ik sta er niet mee, net zoals met een zonnebril :roll:

In de cinema met m'n jongste zusje, Rio in 3D gaan zien..
Ik moest dus mijn bril opzetten, en daarover nog eens de 3D bril.. 't was een zicht xD hier had ik de 3D bril nog niet op..

Afbeelding
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 11-08-2011 18:25

Jaleesa.X.Henna schreef:Hah, ik heb hetzelfde Hanne ;)

Moet hem ook enkel opzetten om met de brommer (of binnekort auto) te rijden, cinema, tv/ondertiteling want die (grote flatscreen) staat toch redelijk ver af.. computer niet want die staat dichtbij.. Maar ik moet inderdaad ook wel wennen, zelfs na meer als een half jaar eigenlijk.. begin wel te merken dat ik hem ook ga nodig hebben in de winkel om in de gangen ver te zien en de kleine prijskaartjes die te hoog hangen te lezen, dus ga binnekort voor lenzen denk ik.. want ik kan die bril niet lang verdragen op m'n hoofd.. een film van 2uur is zowat het max.. word er 'ambetant' van met dat ding op m'n hoofd :lol: en als ik dan de hele dag op het werk er mee rond moet lopen, nee danku :?
Ik vind brillen gewoon ook niet mooi :( ik sta er niet mee, net zoals met een zonnebril :roll:


Is idd echt wennen, maar moet zeggen dta ik die van mij wel redelijk lang verdraag.
Maar moet zeggen dat jij toch best wel met je bril staat hoor.
Ahja, op de fiets dat was ik dus al vergeten hé!
In de cinema met m'n jongste zusje, Rio in 3D gaan zien..
Ik moest dus mijn bril opzetten, en daarover nog eens de 3D bril.. 't was een zicht xD hier had ik de 3D bril nog niet op..

Afbeelding

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 11-08-2011 18:54

en je moet er eens goei warme soep mee eten
of in de winter een bus opstappen
of mee in slaap vallen in de zetel
of gaan zwemmen als je zonder bril niet veel ziet
of autorijden met zon in je gezicht en zonder aangepaste zonnebrilglazen
of...

niet veel handigs aan, maar ach alles went ;)
Ik heb de mijne al van het 3e leerjaar en ben toch wel blij dat er lenzen bestaan. Maar die hebben dan ook weer voor en nadelen!

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 16-08-2011 20:55

Ja best een raar zicht. Maar het went wel hoor. Je hoeft hem tenminste niet de hele tijd op :).
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie