Inkopen doen en dan ...

Wat heb jij vandaag meegemaakt?
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Inkopen doen en dan ...

Bericht door SugarKittie178 » 11-07-2011 22:35

Zaterdagavond nog snel gaan winkelen in de Lidl in Heist. Het was echt nodig Ik dacht ik ga meteen een voorraad inslaan voor in de vriezer, zo hoef ik niet meteen terug. Beetje vlees om in te vriezen. Een hele boel ijs, want ik eet heel veel ijs in de zomer :oops: . En nog wat pizza's, is voor mij makkelijk door de week als ik moet werken.

Thuis gekomen, met moeite net alles in de diepvriezer gekregen (ik heb een amerikaanse koelkast dus toch wel redelijk wat plek). Het was puzzelen, maar gelukt :).

Zondag (gisteren) s'middags had ik iets nodig uit de vriezer. Ik trek de deur open ... ALLES ONTDOOIT. Een en al water! Een paar pizza's helemaal plat, een deel vlees ontdooit, 2 liter ijs was pap :? . Waaronder ook 2 potten Ben&Jerry's (lekker duur), allemaal kunnen wegsmijten.
In paniek naar mijn moeder gebeld om te vragen of ze nog plaats had in haar diepvries, om het overige nog te redden. Geen plek. Mijn vader gebeld die had nog wel wat plaats, maar niet veel. Ik dacht sja, dan ga ik hetgene erin kan daar maar zetten. Wat gered is, is gered. Belde mijn oma nog dat die nog plaats had in haar vriezer. Dus uiteindelijk alles wat nog kon gered worden is gered. Ik moet er alleen wel altijd om rijden als ik iets nodig heb.

Diepvries is nog niet gemaakt. Ik moet nog bellen daarvoor. Eigenlijk ben ik heel blij dat mijn ijskast nog werkt. Aangezien bij een amerikaanse koelkast 1 deur diepvries is en 1 deur koelkast. Ik had verwacht dat de ijskast het dan ook niet ging doen. Maar gelukkig wel.
Maar toch... heb ik weer!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 11-07-2011 22:45

ja zo ne vriezer die zijn eigen ontdooit pff handig zeg maar ze houden wel geen rekening mee da ne mens zijn eten erin zit dus het zou erg handig zijn moest er een verwittiging zijn
het was ook zonde van je mcflurry dat jezelf had gemaakt want die smaakte echt wel ze ;)
if you dont stand for something , you will fall for everything

Gast

Bericht door Gast » 12-07-2011 10:17

Wij hebben ook zo'n ijskast.
Inderdaad handig, maar dees is echt lastig!

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 12-07-2011 14:55

Da's echt om te rotten, zeker als die zo volsteekt om wat verder te kunnen.
De deur van onze vriezer gaat soms niet goed toe als we de schuiven er niet goed hebben ingestoken en wij hebben het dus ook al voor gehad, vlees voor een heel week, mooi de vuilbak in.
Hopelijk is je vriezer snel gemaakt want ik weet hoe lastig het is er geen te hebben....
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 12-07-2011 21:49

@ Bartje : Hmmm mac flurry!

@ Liesbet : Heel handig!

@ Dana : Amaai zoveel moeten weggooien. Dat is ook niet fijn!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gast

Bericht door Gast » 13-07-2011 20:03

Amai, hebt da voor zeg :?
Sjanske dat uw oma nog plaats had voor uw nog niet gesmolten etenswaar.

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 13-07-2011 21:00

Ja inderdaad. Als ik zoveel had moeten weggooien had ik ge gebaald!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie