nog een paar fijntjes

Ja lachen,...
Plaats reactie
Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

nog een paar fijntjes

Bericht door Bartje » 31-05-2011 22:51

Er komt een cowboy bij een ranch die een paard wil huren. Dat kan en de eigenaar zegt tegen de cowboy: "Als je 'poeh' zegt stopt ie en als je 'poehpoeh' zegt gaat ie lopen." De cowboy stijgt op en rijdt weg. Hij zegt "poeh" en het paard staat stil. Hij zegt "poehpoeh" en het paard gaat weer lopen. Dan komen ze opeens bij een ravijn. De cowboy herinnert zich net op tijd hoe hij het paard moest stoppen en roept "poeh!!!". Het paard staat net voor de rand stil. Zegt de cowboy: "Poeh poeh, dat scheelde niks!!!"


Raadsel: Het is zo'n 1.80 meter lang, draagt een leren voorschoot en hupt als een gek in de rondte?


Een cowboy komt een saloon binnengestapt en schiet vol woede met zijn pistool een gat in het plafond. 'Ik zeg dit maar een keer, als ik dadelijk mijn borrel op heb en mijn paard staat niet terug op zijn plaats dan gebeurt er hier hetzelfde als vorig jaar in Texas, waar mijn paard ook gestolen werd!!!'
De bezoekers van de saloon kijken angstig om zich heen, je kon een speld horen vallen.

De cowboy slaat in één teug zijn borrel achterover en loopt naar buiten. Tot grote opluchting van iedereen staat het paard weer op zijn plaats. De cowboy singelt het paard aan om zijn reis verder te zetten. Nog vóór hij zichzelf in het zadel hijst komt de barman aangerend met de vraag wat er zich in Texas had afgespeeld.

'Nou,' zei de cowboy, 'ik heb de hele weg terug moeten lopen'.
if you dont stand for something , you will fall for everything

Plaats reactie