Westernhappening wedstrijd SVAR 2011

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Westernhappening wedstrijd SVAR 2011

Bericht door Dana » 29-06-2011 09:00

Eerst een paar foto's van de opwarming waarbij ik langs de kant staan babbelen heel relaxed vind.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dan presenteer ik jullie trots de filmpjes! Weer héél grappig en let vooral op de commentaren op de achtergrond. Met het downloaden is er wel wat kwaliteit verloren geraakt maar het is toch nog vrij duidelijk allemaal.

Filmpje 1: een deeltje pleasure
Bijna op het eind van het filmpje hoor je mijn vader tips geven om mijn zit te verbeteren....
Afbeelding

Filmpje 2: horsemanship
De eerste galop moest rechts zijn, wij springen links aan... tegen dat we deftig gewisseld waren moesten we weer stoppen. Bovendien moest ik bij de tweede galop voorbij het kegeltje naar het eerste kegeltje, ik stop al, vond het genoeg geweest :roll: .
Afbeelding

Filmpje 3: trail
Mijn beste proef! Jammer genoeg laat ik in het begin de poort los maar ikzelf ben er zo nog niet mee bekend ik stond te ver, daarna ging het netjes. De L-achteruit kon natuurlijk wat rustiger, maar man ik was stressy! Zie al de gebaren die ik doe :lol: .
Op de achtergrond hoor je nu een man vanalles roepen, wel dat is nu eens Eugene, mijn trainer.
Afbeelding

Filmpje 4: prijsuitreiking trail
En maar mijn uitleg doen tegen iedereen, ik was dan ook zeer trots op mezelve.
Afbeelding

Filmpje 5: de superhorse pattern
Poortje deze keer heel goed (hoor Eugene maar roepen haha), maar die L achteruit, die balken lagen echt veel te dicht bij elkaar... waardoor ik dat onderdeel wel wat verpestte en ook Jack wist op den duur niet meer waar zijn benen te zetten.
Dan deed ik nog een cirkel te weinig, jullie zullen wel zien waar...
Voor de rest ging het netjes (en nog steeds veel commentaar van Eugene). Als je hem niet verstaat, da's heel normaal, ik dikwijls ook niet :lol: .
Afbeelding

Filmpje 6: prijsuitreiking super horse
En maar mijn uitleg doen tegen jan en alleman.
Afbeelding

Dat was zowat de samenvatting van mijn dag!
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 29-06-2011 18:26

Ziet er toch allemaal redelijk tot volledig ontspannen uit ;) heel goe gedaan en beetje per beetje kom je er wel op al de punten keep up the good work!
if you dont stand for something , you will fall for everything

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 07-07-2011 21:07

Ja je hebt het toch maar gedaan he. Ik vond die L en die sidepass best meevallen hoor. En dan nog zo een goeie coach achter je, wat moet je nog meer hebben?! Nog wat meer westrijdjes en dus meer ervaring en dan kom je er heus wel!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 07-07-2011 22:26

hehe, leuk om te zien en te horen :D
Je hebt toch maar mee gedaan hé en hopelijk ook van genoten, want uiteindelijk is dat het belangrijkste hé

Gast

Bericht door Gast » 08-07-2011 13:30

Goed gedaan! Zal wel spannend geweest zijn om zoiets te doen! :D

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2011 12:36

knap paardje!

Plaats reactie