Trainen examenproef Syntra Trainer B

Voor al die leuke fotos!
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Trainen examenproef Syntra Trainer B

Bericht door SugarKittie178 » 13-06-2011 22:27

Ik ga mijn praktisch examen voor Syntra doen met Smart. Hij is er eigenlijk nog niet klaarvoor. De proef is het reiningpattern 3. En Smart kan nog niet eens aanspringen in galop, laat staan spinnen of rollbacks.

Maar toch gaan we ervoor. Ik heb al eens het pattern met hem geoefend.
Ik heb ook een nieuw hoofdstel voor hem gekocht met slobber bars. Geeft wat meer gewicht, dus het paard zal sneller zijn neus geven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het pattern met Smart

http://www.youtube.com/watch?v=93UalTpMUis

Wat denken jullie? Gaat dit lukken voor de jury?!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gast

Bericht door Gast » 13-06-2011 22:35

Goed zo!
Ik vind het er redelijk uitzien, ik ken wel nix van western :D
Maar echt toffe combi!!

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 13-06-2011 22:37

amai, zeg! Dat gaat al goed voor nog niet zo lang onder de man te zijn!!!
Denk dat dat zeker moet lukken voor je examens.
Ik zou zeggen, alvast veel sucses met je examen!!!!

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 13-06-2011 22:40

als de jury eerlijk is ben je geslaagd , het gaat om wat jullie kunnen als trainer en niet perse om het patroon en smart is nog jong dus ok ja hij kan mss nog nie aanspringen of rollbacks maar ik zien u genoeg bezig en em sta voor deze korte periode al heel ver dus voor mij zijde gij zeker al geslaagd ;) dus als de jury dat allemaal inziet hoever je bent al en het lef dat je hebt omdat te doen met hem ( want ik zien geen enkel ander uit uw klas da doen ) zullen die wel juist oordelen
if you dont stand for something , you will fall for everything

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 13-06-2011 22:41

Bartje schreef:als de jury eerlijk is ben je geslaagd , het gaat om wat jullie kunnen als trainer en niet perse om het patroon en smart is nog jong dus ok ja hij kan mss nog nie aanspringen of rollbacks maar ik zien u genoeg bezig en em sta voor deze korte periode al heel ver dus voor mij zijde gij zeker al geslaagd ;) dus als de jury dat allemaal inziet hoever je bent al en het lef dat je hebt omdat te doen met hem ( want ik zien geen enkel ander uit uw klas da doen ) zullen die wel juist oordelen
helemaal mee eens met je uitleg!!

Gast

Bericht door Gast » 13-06-2011 23:09

Als je nog veel oefent moet dat zeker haalbaar zijn hoor! Hij leert snel, is werkwillig en heeft talent :D

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 14-06-2011 13:39

Ik kan me alleen maar aansluiten bij het bovenstaande. Je gaat tenslotte voor een diploma trainer en niet voor punten. En als je dan bedenkt dat hij nog maar zo kort onder het zadel is (en hengst bovendien) dan kan je er alleen maar door zijn.
En ik denk dat de jury zo ook denkt, voor mij ben je alvast geslaagd en ik denk dat je een nettere proef gaat afleggen dan sommige anderen hoor.
Dus don't worry...
Trouwens die spins, die zijn zo schattig, zo mooi dat hij zijn beentje als overkruist. Hij doet echt zo hard zijn best.
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 14-06-2011 17:47

Dat ventje doet ongelofelijk zijn best, nog maar 3 jaar en al examen meedoen, dat gaan er niet veel nadoen... en allemaal zonder enige weerstand.
Als je dit kan op zo een korte periode, Shari, dan is die examen een formaliteit, respect!
Jullie zijn een goed team, ik zeg erdoor!!
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 14-06-2011 18:16

Trouwens zoals Dana zegt: ik denk ook dat jij zelfs met de jongere Smart wss een nettere proef gaat rijden dan sommige anderen.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 14-06-2011 18:35

Dan sommige andere een nettere proef rijden das zeker dat kzou zelfs de namen kunnen noemen dan wie maar dan is da zo vingerke wijzen é :P
if you dont stand for something , you will fall for everything

Plaats reactie