Falina (windhond kruising) van januari tot nu

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
Gast

Falina (windhond kruising) van januari tot nu

Bericht door Gast » 27-05-2011 14:14

Hey allemaal

Falina is een teefje van midden 2007. Ze is overgebracht uit Spanje, waar ze het eerste jaar bij mij en mijn ex-vriend heeft gewoond.
Wij zijn uit elkaar gegaan en ik mocht Falina niet meer zien van hem. (Meenemen naar huis was uitgesloten, omdat de hond hier niet samen kan met andere honden).
Nu was ik begin dit jaar "toevallig" teweten gekomen dat hij haar zou weg doen. Aangezien ik en mijn vriend plannen hebben om samen te gaan wonen, had ik een oplossing gezocht om haar tijdelijk ergens te kunnen plaatsen. Ze zit nu al enkele maanden bij iemand, maar toch zoek ik een nieuw plaatsje voor haar.


Foto van toen ze 1 dag daar was. Echt een heel zielig hondje toen :(

Afbeelding


Na enkele weken werd haar blik toch al wat meer helder en minder verdrietig

Afbeelding

Afbeelding


Ze begon zelfs al wat te spelen met de andere en had een goede vriendin gevonden in een andere hond met windhondbloed

Afbeelding

Afbeelding


Toen ze min of meer "stabiel" was, mocht ze met ons eens mee naar een jumping wedstrijd. Zo kon ze wat wennen aan een drukke omgeving.
Dit heeft ze geweldig gedaan! Ze ging uit haar eigen lekker liggen in het zonnetje en keek naar de voorbijkomende mensen en paarden. (Paarden is ze gewoon van bij haar opvang huis)

Afbeelding

Afbeelding


En deze foto's zijn van deze week. Ze is echt helemaal opengebloeid en speelt met de andere honden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik vind dat ze echt goed vooruit gegaan is. Ze was niet echt meer hond toen ik haar weer ging halen. Ze was bang en haalde uit naar de andere honden. Nu, dankzij het goede werk van haar opvanggezin, is ze weer hond geworden en veel relaxter.


Groetjes Caro

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 27-05-2011 18:08

Prachtige foto's zeg! En echt een hele mooie hond. Wel mijn ding moet ik zeggen!
Gelukkig dat ze zo opengebloeid is wat een hond ongelukkig zien is toch echt niet fijn.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 27-05-2011 19:49

wat een vorderingen, goed gedaan!

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 27-05-2011 20:06

Nu heeft ze eindelijk een echt hondenleven :lol:
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 27-05-2011 22:25

Heb ik die eigenlijk ooit al in het echt gezien?! Jullie andere hond toen wel, Tashi ofzoiets?! Ze ziet er allesinds gelukkig uit!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gast

Bericht door Gast » 29-05-2011 19:22

Thanks allemaal!

@ Shari: Dat denk ik niet. Wij hadden die maar net voor wij naar Westmeerbeek verhuisde.

Gast

Bericht door Gast » 29-05-2011 19:32

Staat daar nu ne pony in diejen tuin?
Kmoest efkes twee keer kijken haha xD
Wel tof hondje!

Plaats reactie