Nog enkele laatste foto's van Joe

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Nog enkele laatste foto's van Joe

Bericht door SugarKittie178 » 24-05-2011 21:48

Bij deze show ik mijn laatste foto's die ik nog heb van de training van Joe. Ik heb jammergenoeg geen foto's of filmpjes van op het einde. Enkel nog van in de winter en enkele begin lente. Joe is sinds vorig weekend naar huis gegaan. Hij was heel mager geworden op heel korte tijd en beterde niet. Vermoedelijk een maagzweer aangezien hij enorm veel geeuwde. Heeft hiervoor (zeer dure) medicatie gehad die bijna altijd werk. Die blijkbaar nog niet werkte. De DA raadde aan om hem hele dagen op de weide te laten en dan eens te kijken. Helaas kan ik dit niet bieden en is hij dus naar huis.

Foto's :

Binnenpiste stappen

Afbeelding

Bij mij, draf

Afbeelding

Galop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Snelle cirkel

Afbeelding

Wat trickriding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Filmpjes :

Dit was samengesteld als filmpje voor verkoop. Maar is niet meer dan slechts enkele trainingsvideo's op een rijtje

http://www.youtube.com/watch?v=I9rWpMsh7ZA

Deze is een tijdje later genomen. Bij de spin die je ziet gaat hij goed voor de teugel en het been weg. Maar hij kruip teveel naar achterin in de spin, daar had ik op moeten ingrijpen. Ook mocht mijn buitenbeen nog iets meer naar de singel toe. Rollbacks zien er redelijk uit, nog werk aan de stops. Cirkels in galop ook niet slecht. Gevolgd door een cirkel in stap waar ik een binnenstelling en een buitenstelling vraag. Daarna cirkels in draf, cirkels verkleinen en ook binnen- en buitenstelling vragen. Met als laatste wat cirkels op 1 hand rijden;

http://www.youtube.com/watch?v=5xSVUR0TGM0
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 24-05-2011 21:55

dees was echt wel een paardje mee aanleg spijtig da em nu weg is door zijn ziekte want anders had hij nog verder kunnen komen eens genezen
if you dont stand for something , you will fall for everything

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 24-05-2011 22:03

Zonde dat hij vertrokken is, want als ik al je foto's in het algemeen bekijk, zit je veruit het best op hem. Alles klopt als ik je met hem zie rijden. Dat zie ik ook bij Forever, maar bij Joe nog net iets meer.
Met dit paard kon je echt iets mee doen. Hopelijk vind je nog zo een paardje terug, maar misschien wordt Smart dat wel?

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 22:04

Joe ging echt goed opt einde hé!
Zonde dat ge hem zelf nie kon kopen. Ge had er een goeike aan gehad!

En Bart: volgende keer wa rechter filmen hé :p :lol:

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 24-05-2011 22:09

@ caro : had gij da filmke nie gemaakt in de binnen piste :p ik weet enkel dat ik hem op foto heb vast gelegd :)
if you dont stand for something , you will fall for everything

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 22:18

Dat 2de filmpje heb jij gemaakt :-)

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 24-05-2011 22:38

Dat ziet er idd goed uit, maar kan nog op enkele punten verbeterd worden, spijtig dat je de training niet verder kan zetten.
Zo een maagzweer, heeft die er erg last van? Bij mensen is dat wel pijnlijk.

Ik vind het soms wel storend en lijkt me niet echt correct dat het hoofd soms erg laag is. Oké het moet ontspannen zijn, en de teugels zijn dat ook wel, maar tis meer strekken dat hij doet, zo lijkt het toch.
Hij lijkt op die manier ook te vluchten voor het werk/druk,... ? Wat vind jij daarvan?

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 25-05-2011 10:43

Ik heb Joe dus ook nog voor zijn ziekte aan het werk gezien in het Syntra en het hij was inderdaad heel goed bezig. Heel jammer dat hij ziek is en terug naar huis is gemoeten.
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 25-05-2011 21:04

Ooh nen oude bekende :)
Echt zonde van zijn maag.. hopelijk is hij snel genezen. Komt hij nog terug naar jou?
En bevalt het thuis-staan bij Stefan een beetje?

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 25-05-2011 21:14

Haha en die trickriding viel dat een beetje mee ja? Tis wel eentje die in alles nogal gerust is he :)

Plaats reactie