BBQ op de weide

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

BBQ op de weide

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-05-2011 20:06

Om de nieuwe weide te vieren en 'in te zegenen' hebben we zondag 1 mei een familie-BBQ op de weide gehouden.. heel gezellig! :D

Hoe maakt men schaduw voor de hondjes? Men neme een paal, men slaat deze in de grond en men zet er een oude staldeur tegen, et voila..
Afbeelding

mijn schoonbroer nog vollop aan het genieten van zijn eten :P
Afbeelding

Afbeelding

Met de hondjes spelen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Caitlin en Pepper
Afbeelding

Mijn coole Quarter..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pepper & Caitlin
Afbeelding

De zusjes Whiz
Afbeelding

Henna
Afbeelding

Whiz vond die voorbij zoefende Kysha (hondje) heeeeuul interessant!
Afbeelding

Zusjes weer
Afbeelding

Whiz genieten van het zonnetje
Afbeelding

Pepper ^^
Afbeelding
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 24-05-2011 20:08

Ze zien er allemaal goed uit. Die BBQ zag er gezellig uit! Ook leuk voor de honden dat ze daar zo mee kunnen crossen.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-05-2011 20:31

Ze zien er ondertussen weer goed uit ja, na veel vitamientjes, extra bijvoeren en op een overvolle weide te staan :wink:
Hehe, mijn zus haar hondjes luisteren goed.. moet ik met die 3 van ons niet proberen, of toch niet samen :roll: Ice zou nog gaan, die zit wel in zijn pubertijd en durft wel eens rebelleren maar hij kan met paarden om, vind ie heel interessante beesten 8) Ginger kan echt niet met paarden.. denk dat ze zo naar de poten zou vliegen :( dus dat proberen we niet en Pride heeft er bang van! Die gaat lopen :lol:
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 24-05-2011 20:46

Wat heb je nodig voor een geslaagde BBQ? Familie of vrienden, je lieveningsbeesten(paarden en honden dus), zon en veel groen. Dat leek me wel aanwezig bij jullie dus: kon niet beter hé!

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 21:38

Gezellig zeg!
Mooie foto's!

Plaats reactie