onze paardjes verhuisd

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

onze paardjes verhuisd

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-05-2011 19:02

Op 20 April 2011 hebben we de paardjes verhuisd van Leest naar Lier.. we hebben dit te paard gedaan, net geen 25km in 5 en een half uur tijd.. Leest -> Duffel -> Lier, langs dijken, boereweggetjes en af en toe ook los door het centrum :P Pepper is met de camion vervoerd omdat mama zo'n lange trip niet zag zitten op haar leeftijd :lol:
Spijtig van de vele roekeloze bestuurders op de weg en de lastige wielerterroristen :x Maar heb er al bij al toch van genoten :)
Heb niet heel veel foto's van onderweg vooral van de stop..

Onderweg, Ik & Whizje
Afbeelding

Mooi uitzicht
Afbeelding

Onze lunchpauze in Duffel aan De Locht
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 24-05-2011 20:02

Lange rit zeg. Hebben jullie ervan kunnen genieten of was het racen tegen de tijd? Zagen jullie die rit zitten of was dit aan gebrek van vervoer?
Allesinds leuke foto's!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-05-2011 20:20

Neeh het was gewoon een leuk ideetje dat bij ons opgekomen was omdat we al eens eerder hadden gedacht aan een dagtrip naar Duffel tot bij een vriendin en haar paardje daar maar dat is er niet van gekomen (paardje onlangs overleden :( ) en dan zijn we de route gaan uitstippen en dit vonden we goed doenbaar :wink: de paarden konden samen met Pepper op de camion maar we vonden dit een leuke ervaring om te doen! :D
Alleen zoals ik al zei spijtig van de roekeloze bestuurders en de lastige wielerterroriste :x hebben af en toe wel voor stress en frustratie gezorgd :roll:
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gast

Bericht door Gast » 24-05-2011 21:44

Amai, zulke lange rit! Gelukkig zijn er veel kleine weggetjes in die omgeving :D
Sommige zullen wel raar gekeken hebben in het centrum :P

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 24-05-2011 22:52

ja idd, zolang je die rustige wegen hebt...super fijn... + je bent niet alleen op stap, de paarden zullen aan elkaar ook wel steun vinden.
Maar zoals op smalle of grote asfaltwegen, soms maar nauw kruisen en als ze dan geen snelheid minderen...aargh, kruipt men haar ook van recht zenne evil
Of nen bus die u rakelings voorbij rijdt,...tzijn geen goei ervaringen soms.
En dan moet je als ruiter op de weg rijden...mij toch niet altijd gezien zenne, veel te gevaarlijk hier op de steenweg! Vooral dat de bestuurders dat zelden weten dat je op de baan moet/mag...en dan het storend vinden dat het fillerijden is en snel willen kruisen enzo....nee niet tof! Er mogen van mij veel meer paardenroutes komen!

Gast

Bericht door Gast » 25-05-2011 09:02

Nogal een afstand :D
Maar lijkt me wel leuk om die af te wandelen!

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 25-05-2011 21:33

Jaaa daar erger ik mij ook iedere keer blauw aan! Ik heb overlaatst het regelement van de federale politie afgeprint en neem dit nu iedere keer mee :) Want de meesten mensen weten echt niet wat ze moeten doen als ze een paard in het verkeer tegenkomen he..

Plaats reactie