Joly haar nieuwe coupe ...

Voor al die leuke fotos!
Plaats reactie
Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Joly haar nieuwe coupe ...

Bericht door Miss Rocky » 16-12-2010 23:05

Zoals gezegd hier dus enkele foto's van Joly haar nieuwe kapsel... nadat Magic het is ff dacht te restylen :?

Het minst erge is deze hap uit haar manen... wat ik al erg vind want ze heeft echt mooie lange blonde manen. Nu met een hap uit dus

Afbeelding

Van wat verder :

Afbeelding

En dan hetgene nog rest van haar staart... :cry:
Heb hem zo goed mogelijk terug bijgeknipt

Afbeelding

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 17-12-2010 14:06

Ocharme, ik weet hoe ge u nu voelt, Joany heeft ook een stuk uit Cheyenne haar manen geknabbeld. En ik maar vlechten en cowboy magic smeren.. Ze zat al aan 80cm maarja..
Ik heb er nu wel iets opgespoten dat heel hard naar look stinkt en ze is er sindsdien wel braaf afgebleven :)

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 17-12-2010 17:46

Hé, maar dat valt nog mee...het kon erger :)
Je hebt het goed bijgeknipt, ik zou de manen aan de schoft ook gewoon gelijk- schuin- knippen. Vele doen ook het stuk manen dat vaak onder het zadeldeken komt eraf.

Ik kan je zeggen, bij mn merrietje was er veel minder over...de kleine deugeniet had zoals bij springpaarden een stukje van 5-10cm gelaten... en je moet weten dat haar witte manen tot voorbij de schouders/hals kwamen. :? Maar ach, nu zijn ze bijna de lengte weer zoals Joly, dus nog even en je ziet er niks meer van :P

Gast

Bericht door Gast » 17-12-2010 19:20

De manen vallen nog heel goed mee.
De straat, das wat minder. Maar dat groeit (normaal) wel terug.

Een vies productje op smeren en hopen dat het helpt hé!

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 17-12-2010 19:22

amai, ik moet zeggen dat ik na je verhaal veel erger verwachtte, mlaar het valt idd nog heel goed mee.
Wat niet wegneemt dat het echt niet fijn is natuurlijk.
Laat het nu maar snel groeien zou ik zo zeggen!

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 17-12-2010 21:44

Sja de manen vallen nog wel mee, daar kan ik idd nog wat aan knippen maar die staart vind ik toch maar triestig hoor. Hij is nog redelijk vol maar vooral kort he ?

Nu heb ik van een collega een gel gekregen, NO-bite, dat is speciaal voor aan manen en staart te smeren zodat ze er af blijven maar bv ook op zweetdekens of andere dingen waar ze zoal eens graag hun tanden inzetten. Ga het eens proberen als ik thuis ben en ze wat in het oog kan houden, moest die dan toch terug beginnen kan ik nog altijd op tijd ingrijpen deze keer wink

Plaats reactie