Trainen examenproef Syntra Trainer B

Voor al die leuke fotos!
Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 14-06-2011 20:36

Dat komt in orde! Je bent trainer, je ziet zelf al de werkpuntjes en vooral je pakt ze aan, of tis te zeggen Smart neemt het snel aan... super jullie beide!
Dat trainerdiploma verdien je!

(hoeveel deelnemers zijn er trouwens nog in je klas?)

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 14-06-2011 22:59

@ Liesbet : Thanks! Ja iedereen heeft er precies vertrouwen in!

@ ohanner : Ja, ik zie het nog wel lukken. Hij leert erg goed. Bedankt voor de succeswensen!

@ Bartje : Het is te hopen dat je gelijk hebt!

@ Caro : Dat veel oefenen is geen probleem. Het probleem is wel dat het examen deze week donderdag is, dus overmorgen...

@ Dana : Bedankt dat jij in mij geloofd! Hihi, ja die spins, het is toch zo een lieverd :D.

@ Marc : Joepie :D

@ Gwen : Bedankt dat je denkt dat ik het verdien. Helaas zal het diploma nog niet voor direct zijn, tot ik mijn herexamens gedaan heb.
(hoeveel, 4 geslaagden voor het algemene gedeelte en 2 gebuisden dus nog een goeie stuk of 6 die voor trainer gaan en ik denk nog 2 die gewoon zo meedoen)

Echt fijn dat jullie allemaal zo steunend zijn en in mij geloven. Is echt leuk om dat te horen. Zoals ik al zei is donderdag (dus overmorgen) het examen. Dus duimen maar! Ik hou jullie op de hoogte!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 14-06-2011 23:20

Good luck met het examen! Hopelijk ben je erdoor wink

En tis idd zo dat je wel een reiningproef aflegt met een groen paard maar als ze kijken naar hoelang hij onder het zadel is en dat je hem helemaal van nul zelf getrained hebt dan kan je al niet zakken vind ik.

Ik vind dat je ook niet kan verwachten dat die ineens zomaar eens even een mooie reining proef zou kunnen lopen, als ik al zie hoelang ik al elke week met Joly les ga volgen en dat die ook nog steeds soms rare toeren uithaald bij spins of stops....

Kon Forever niet mee?


Good luck !!! D

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 15-06-2011 13:01

@ Bart: ik kan die ook zo opnoemen hoor maar we doen dat wijselijk niet hé.
Ik ga in ieder geval komen supporteren. Ergens vind ik het wel jammer dat ik niet met Jack meedoe maar het zat me echt heel hoog en ik kom niet graag op zulke beslissingen terug. :wink:
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 15-06-2011 17:58

@ Dana wel dan zetten we ons samen te supporteren é want ik zijn er ook ;) wie brengt den spandoek mee :P en wat zat er u dan precies zo hoog ? ma idd eens een beslissing nooit nie op trg komen
if you dont stand for something , you will fall for everything

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 16-06-2011 13:46

Wel ja, we weten allemaal dat een bepaalde lesgever nogal nen speciale is :wink: . Ik hoor dan ook al 4 jaar hetzelfde, namelijk dat het op niets trekt (niet alleen bij mij hoor :wink: ). En ineens was het genoeg voor mij, ik kreeg een klik en het was gedaan voor mij.
Ik raad mensen nogal altijd aan om te starten in het Syntra hoor, ik heb heel veel geleerd. Oorspronkelijk ging ik alleen het 1e jaar starten en ik heb er bijna 4 gedaan, vond het wel welletjes zo. :lol:
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 17-06-2011 10:31

Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie