Wie wil er een gratis les Trail???

Naar westernspulletjes of een paardje opzoek? Misschien kan je het hier dan wel vinden.
Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 28-04-2010 14:50

Ik heb al enkele lessen trail gedaan, dus helemaal 'leek' zijn we niet

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 28-04-2010 15:09

Houd dan wel in gedachte dat ik je misschien niets nieuws kan leren... Hangt er vanaf wat je al allemaal gedaan hebt en wat ze je allemaal al verteld hebben.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 28-04-2010 15:12

SugarKittie178 schreef:Houd dan wel in gedachte dat ik je misschien niets nieuws kan leren... Hangt er vanaf wat je al allemaal gedaan hebt en wat ze je allemaal al verteld hebben.
Specifieke technieken heb ik niet gekregen. Mijn trainer is vooral met reining bezig de laatste tijd.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 28-04-2010 20:25

Hey Shari lijkt me wel eens leuk om te doen, zowel ik als mijn Whizje zijn nog volledig groen hierin :P
Ik heb wel enkele springbalkjes ter beschikking bij ons op de wei, wel niet erg veel, ik heb wel iets dat kan dienen als verhoogje/brugje maar geen poort..
onze paardjes staan in Leest bij Mechelen, volgens google ong 30min rijden
Dus.. Je ziet maar ;)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 28-04-2010 21:03

Leest is niet zoo ver van mij...je kan misschien eens doorrijden dan?
Je ziet maar of het lukt...

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 28-04-2010 21:30

ja wil dat wel doen, bij ons op stal zouden ook wel mensen graag eens trail doen denk ik.
Hoeveel mensen mogen dat zijn?
Wij hebben een grote buitenpiste en wat bedoel je met improvisatie materiaal?
Wij hebben kegels, tonnen, vlaggen en linten en voor de rest weet ik niet
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 28-04-2010 23:41

Ik ben bereid om naar jullie allemaal te komen aangezien het niet zover uit de buurt is.

@ RienyxCherry : Van mij mogen het zoveel mensen zijn als je wil (natuurlijk wel te doen naar gelang de grootte van de piste). Houd er wel rekening mee dat ik nog geen volleerd lesgever ben, dus als er mensen zijn die al heel veel lessen trail hebben gehad kan ik ze waarschijnlijk niets nieuws leren. Maar anders is het voor mij hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Kijk mensen wat bedoel ik met improvisatie materiaal :

- een brug (die krijg ik zelfs niet geimproviseerd)
- een poort (bij mij geimproviseerd door 2 piketten en een touwtje, is wel natuurlijk niet hetzelfde als een echte poort)
- een cavaletti (een 3-4 tal balken)
- een vierkant (4 balken)
- een sprong (enkele stenen of wat emmers als zijkanten en een balk om erop te leggen)
- achterwaarts door een L (een 6 tal balken)
- het verplaatsen van een object van punt A naar punt B (2 barreltonnen met daarop bv een kegel om te verplaatsen)

Zoiets ongeveer, snappen jullie waar ik naartoe wil?
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 29-04-2010 01:01

daar heb ik niet genoeg balken voor, geen tonnen en geen kegel :( (kegel kan natuurlijk nog geimproviseerd worden he)
die 'poort' zou je dan nog desnoods kunnen meenemen?
ik heb enkel het enige dat jij niet hebt dus.. de 'brug' :P en dan moet ik die nog mogen gebruiken van de eigenaar, maar hij is geen moeilijke kerel :lol:
kan heel misschien nog wel aan meer balken geraken.. maar niets is zeker
kan ook mss wel aan van die (meestal blauwe) watertonnen geraken die ze op de ranch ook gebruiken..
ik zal eens rondhoren :D
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 29-04-2010 08:17

SugarKittie178 schreef:Ik ben bereid om naar jullie allemaal te komen aangezien het niet zover uit de buurt is.

Kijk mensen wat bedoel ik met improvisatie materiaal :

- een brug (die krijg ik zelfs niet geimproviseerd)
- een poort (bij mij geimproviseerd door 2 piketten en een touwtje, is wel natuurlijk niet hetzelfde als een echte poort)
- een cavaletti (een 3-4 tal balken)
- een vierkant (4 balken)
- een sprong (enkele stenen of wat emmers als zijkanten en een balk om erop te leggen)
- achterwaarts door een L (een 6 tal balken)
- het verplaatsen van een object van punt A naar punt B (2 barreltonnen met daarop bv een kegel om te verplaatsen)

Zoiets ongeveer, snappen jullie waar ik naartoe wil?
Daar kan ik allemaal voor zorgen, heb al een 8tal balken en 6kegels.
En kan je een brug niet maken met zo een houten pallet met een stevige plank erop?! Kan misschien wel aan meerdere palletten geraken, moesten er geïnteresseerden zijn?

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 29-04-2010 08:31

@ Jaleesa : Even voor de duidelijkheid, als je al 4 balken hebt kan je toch gewoon elke hindernis appart maken? Ik heb hier thuis ook maar 8 balken. Dus ik kan ook maar maximum 1 tot 2 hindernissen appart maken hoor. En kegels en tonnen hoeft niet persee. Als ik een voorwerp van A naar B breng hier thuis is het zelfs gewoon een roskam van de ene paal van mijn piste naar een andere paal. Wat ik zei is allemaal maar een vb. Je kan zelf nog verder fantaseren he.

@ Gwen : Denk je dat dat houd? Ik heb er geen idee van. Wel een goed idee anders!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie