Paardje

Naar westernspulletjes of een paardje opzoek? Misschien kan je het hier dan wel vinden.
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 05-08-2009 22:18

Zijn jullie nog steeds opzoek naar een paardje? Of misschien dat iemand anders hier iemand weet. Ik heb een paardje gevonden dat misschien niet helemaal in het plaatje past, maar wel leuk is.

Het gaat om een bijna 2,5 jarig Quarter merrie met super pleasure bloedlijnen, bay kleurig. Ik heb er vandaag voor de 2de keer mee gereden.
Ze is zadelmak gemaakt en lichtaangereden. Ze hadden me gevraagd om haar enkele keren te komen rijden omdat ze niet gewend is aan vreemde mensen. Het is een paardje dat je heel veel vertrouwen moet geven en met een zachte hand moet behandelen. Eens ze je vertrouwd is het een schat van een paard! Ze kan al heel veel maar moet nog veel leren. Volgens mij kan je met dit paardje nog ver geraken!

Misschien niet helemaal wat jullie zoeken, maar een kijkje nemen kan geen kwaad. Als jullie willen kan je misschien eens meegaan als ik ga?
Ze staat hier 1 straat verder dan waar ik woon, dus veel km's ben je er niet aan kwijt.
Ik dacht eigenlijk aan jullie omdat jullie met Henna zoveel hebben doorstaan en dit paardje echt vertrouwen moet krijgen.
En een plusje erbij is dat het een mooi paardje voor het oog is. Niks speciaals maar wel mooi.

Hier enkele foto's van haar, ze is binnen jullie budget en de prijs is zeker nog bespreekbaar

http://www.kapaza.be/Dieren_en_toebehor ... errie.html

Als jullie geintereseerd zijn en graag een keertje meewillen laat het me gerust weten. Of als je graag eens met de eigenaars belt : 0497/90.26.08
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 03-10-2009 17:01

May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

Plaats reactie