Mira, buckskin merrie

Hier kan je oproepen plaatsen van paarden die vermist worden of mogelijk gestolen zijn.
Misschien kunnen we mekaar hier wel helpen.
Plaats reactie
Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Mira, buckskin merrie

Bericht door Dana » 17-06-2010 14:08

Hallo iedereen!

Een 3 jaar geleden (zal bijna op de kop af zijn), heb ik mijn merrie verkocht. Ik zou graag weten hoe het met haar is, het mailadres van de kopers werkt niet meer.
Dus wie kan mij helpen? Hier wat info:
Mira (bij mij noemde ze nog Alyssa), merrie van een jaar of 12, bucksin, +/- 1.45 m.
Verkocht aan mensen in de buurt van Rumst. Vanaf de weide waarop ze staat (of stond) kon je de parking van Waarloos zien naast de N19. Ze wordt western recreatief gereden.
Ze staat bij een grote schimmel en een grote pinto. Normaal gezien was zijn voor de vader, maar met hem klikte het niet en dus rijdt (of reed) de vriendin (nu +/- 20 jaar oud?) van zijn zoon ermee.

Hier even een foto, ik met haar op de paardenwijding.
Afbeelding

Alvast bedankt.
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 18-06-2010 14:39

Die heb ik nog gezien!:D Toen jij ze nog had bedoel ik he:) (Denk wel dat deze topic verkeerd staat :oops: er is eer vermist of gestolen of zoiets categorie:D :oops: )
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 18-06-2010 23:08

Nu ja, ze is niet vermist of gestolen natuurlijk :wink: . Het zou alleen tof zijn als iemand iets van haar weet al is het gewoon het feit dat die mensen haar nog hebben of niet. Ze zeiden wel dat een paard bij hun blijft tot de dood, maar ja, dat kan altijd veranderen natuurlijk.
Omdat er hier toch nog mensen uit die regio op het forum zitten, hoop ik dat iemand iets kan vertellen.
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 19-06-2010 09:50

Heb je geen nummer meer van die mensen??:s Dat is wel jammer he;.Is wel een mooi paardje:D
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 21-06-2010 08:54

Ik heb nog wel zijn telefoonnummer, maar om nu te gaan bellen, na 3 jaar... Ik ben al niet zo'n beller en omdat diegene die haar gekocht had, al vrij vlug niet meer met haar reed (zijn schoondochter reed dan met haar)... ben ik wat bang voor slecht nieuws. Dat lees ik dan liever dan dat ik hoor aan de telefoon.

Maar er is dus niemand die haar herkent of zo?
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 21-06-2010 10:16

:s Ik vrees dat er zoals haar redelijk wat paardjes rondlopen, moeilijk herkennen...misschien iemand anders vragen om te bellen:s? Ik kan me voorstellen dat het inderdaad wel raar is...:s
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

Plaats reactie