Vraag aan ouders

Voor al je verhalen of vragen over alles wat niet met paarden te maken heeft.
Plaats reactie
Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Vraag aan ouders

Bericht door Lesley » 11-11-2011 20:50

Voor school moeten wij een arrangement in elkaar steken. Spijtig genoeg voor ons is het ook verplicht dit zo realistisch mogelijk te doen, en daarom moet ook onze prijs binnen de perken blijven.

Het arrangement is al uitgewerkt. Ons idee is dus van een avondje rondom de Kriegels te werken. In ons idee zit vervoer, animatie en een maaltijd inbegrepen. Ook de toegangsticketten voor Planckendael (waar het zal doorgaan) zijn meegerekend. Het doel is dus van spelletjes te doen op maat van kinderen tussen 10 - 12 rondom de "zintuigen" (dus bvb. proeven, ergens overlopen etc). De kinderen worden ook geanimeerd met onder andere een toneeltje.

Nu vroegen wij ons af: wat is hiervoor een haalbare prijs? Wij hebben zelf nog geen kinderen, dus kunnen ons nogal moeilijk in de ouders inleven. Zijn hier ouders aanwezig? Wat vinden jullie een aanvaardbare prijs?

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 11-11-2011 20:59

ik ben een moeder en als ik het lees krijgen de kinderen wel veel op zo een dag van jullie.
Alleen ouders zien dat niet altijd en zien enkel de prijs.
Ik zou zeker niet hoger gaan dan €40 a €50 Dat is toch ook wel een maximum dat ik zou betalen voor een dagje. En natuurlijk hoe groter de groep hoe lager je de prijs kan maken.
Wat kost een ticket voor planckendael in groep, het eten en het vervoer per kind. Tel die al samen op en dan doe je daar een extra bij voor de begeleiding en dergelijke. Zie aan wat voor prijs je dan komt en zie dan wat je daar voor kan aanbieden aan extra's qua begeleiding.

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 12-11-2011 01:36

Bedankt Hanne! Al die dingen optellen hebben we al gedaan, we hebben zelfs prijzen van animatoren enz, en dat kwam op zoiets als jij zegt uit. Nu zijn we nog op zoek naar zogezegd mogelijke sponsors om de prijs nog wat te drukken. Ons streefdoel is 30 € tot 35 €, dus volgens jou zitten we dan vrij goed?

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 12-11-2011 19:41

als je die prijs kan volgen, zou dat een zeer mooie prijs zijn voor wat je aanbiedt

Plaats reactie