woonkamer

Voor al je verhalen of vragen over alles wat niet met paarden te maken heeft.
Plaats reactie
Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

woonkamer

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 30-12-2010 22:09

Wij zijn volop bezig met verhuizen!
MAAR..

Ik zoek nog inspiratie voor de kleuren in de woonkamer!
Welke kleuren combinaties zouden jullie doen?!
Foto's mogen ook altijd! :D
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 31-12-2010 14:46

- chocoladebruin en donkere tint rood
- grijs en donker groen
- wij hebben donker paars en roze (lijkt nie te doen) maar in zen geheel heeft het wel iets, gaat goed samen met zilver decoratie of donker houten kast/deurlijst. (op men facebook staat er enkele foto's van)
Je moet de muren wel goed weten uitkiezen bij meerdere kleuren verf in 1 ruimte kwestie van lichtinval enzo.

Hangt er een beetje vanaf welke materialen je erin zet en de kleur ervan: meer hout of alminium of witte meubelen, kleur zetels,...

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 02-01-2011 13:05

Van meubels zou ik gaan voor iets in licht hout, 'blank eiken' zoals ze zeggen, (we gaan volledig nieuwe inboedel kopen :D ) voor de dressoir, eettafel, salontafel en een zwart hoeksalon met of wel zwarte tv kast (wandkast van de ikea :P ) en anders ook een kleine tv kast in het blank eiken, en zwarte stoelen bij de eetkamer..
Ik wil het huisje ook niet te donker/klein laten lijken dus zou ik niet gaan voor hele donkere muren..
Ik dacht om bv de schouwmuur in het donkerrood/bordeaux te doen (om een accentmuur te creëren) en de rest in een lichtgrijs, beige of taupe ofzo?
De vraag is dus of dit een mooi geheel zou zijn, ook met de meubels?

Wesley zou de schouwmuur graag in mojitogroen doen en de rest in koffieboon-bruin..
Maar (sorry Wesley <3) ik vind dat mojitogroen echt lelijk! :lol: en het bruin te donker..
We komen nog niet zo goed overeen als het om de woonkamer gaat :roll:

Maar alle ideetjes zijn dus nog welkom.. we hebben nog even tijd :wink:
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 02-01-2011 13:41

ik zou dan gaan voor: schouwmuur in een rode tint (zou niet te donker gaan, vermits je al veel zwart hebt) en dan met lichte beige tint (daar je ook met houtkleur zit).

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 21-01-2011 21:31

Bij ons is de schouwmuur chocolade bruin en de rest in lichtbruin beige tint
ik zag dat mojito groen ook heel graag maar ik denk dat je zoiets snel beu bent dus heb het dan maar niet genomen :)
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Plaats reactie