Buitenrit

Ergens een evenement met paarden? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gast

Buitenrit

Bericht door Gast » 28-07-2011 10:37

Heey

Ik ben op bokt.be een buitenrit aan het organiseren voor prov. Antwerpen.
Omdat er nog niet superveel mensen tijd hebben, door herexamens etc.
dacht ik het hier ook eens te vragen.

De rit gaat door op 21 augustus, 's morgens bij ons aankomen (stal 't Schaarbroek - Berlaar) en dan de ganse rit doen naar kruiskensberg over de nete en terug.
's middags dan iets eten in het schippeke waar je uw paard kan vastzetten in het zicht van de tafels waar je eet.

Als er ook genoeg geïnteresseerden zijn, dan kan ik het regelen dat we tentjes in de wei mogen plaatsen, dan kunnen er ook mensen nog blijven overnachten tussen de paarden na de rit :P

Laat maar weten wie geïnteresseerd is!

Gr.

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 28-07-2011 12:37

Ziet er heel fijn uit!

Ik kan die dag helaas niet...moet helpen op de Paardenhappening in Zottegem!

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 28-07-2011 15:42

Op zich een heel leuk initiatief en helemaal niet ver van bij mij maar ik heb het niet zo op grote groepen paarden die elkaar niet kennen. Heb daar niet zo'n positieve ervaringen mee... als er ene zen paard niet in de hand heeft en die begint te lopen... de rest volgt shock

Denk dat het wel een leuke rit is maar met een koploper als Joly zal er weinig ontspannend bij zijn, ga ik dus maar ff passen wink

Veel plezier ermee en hopelijk krijg je een mooie groep bij elkaar D

Gast

Bericht door Gast » 17-08-2011 15:20

Voor degene die mee willen.

Momenteel zijn we met 4 zeker.
Waaronder 1 iemand die op fiets gaat en waarschijnlijk afwisselt met iemand.
Dus geen fameus grote groep, we gaan ook niet meer eten in 't schipke maar gaan ergens picknicken, minder stresserend voor de paarden en veiliger.
Het wordt zaterdag super goed weer, dus dan gaat het daar vol zitten met fietsers.

Gr.

Plaats reactie