Super dag met super weer gehad

Voor al je andere vragen ivm paarden die in andere forums niet thuishoren.
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Super dag met super weer gehad

Bericht door ohanner » 01-03-2009 22:15

Vorige week nieuwe mensen leren kennen(Shari, jij kent ze blijkbaar, het zijn Sonja en Dirk die met jou de cursus amerikaanse rijkunst volgen bij de Patrick). Echt kei toffe mensen!!!
Nu mogen wij daar mee met hun paardjes gaan rijden en jawel onze dochter kan er ook op 1 van hun paarden. Dus vandaag daar naar toe. Rudy samen met Dirk een tocht in de bossen gaan doen terwijl ik, Xanthe en Sonja ons ontfermd hadden over het veulen en haar moeder. Beide teams haaden een super leuke tijd. Na de bosrit ben ik dan nog samen met men dochter opgestapt en metDirk terug een klein tourtje gaan doen in het bos. Men dochter Xanthe die was hier zeer blij mee, ze galopeert heel graag en kreeg er geen genoeg van en maar gibberen op dit paard.
Allemaal(behalve moeder en veulen, die ook goed karakter hebben) super quarters met zo een goed karakter. Wij zijn vereerd van mee met hun paarden te mogen genieten van de bossen en het goede weer en met hun paarden ga je ons nog terug zien op de extreme cowboyraces. Ik kijk er al naar uit.
Voeg een paar leuke foto's bij van deze fantastische dag. Ben blij dat we uiteindelijk geen horse expo hebben gedaan, maar hebben kunnen genieten van het beetje zon dat zich dan toch weer eesn liet zien hier in ons landje.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 01-03-2009 22:18

o leuk!
mooie paardjes en leuke stallen enzo precies:)
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 01-03-2009 22:21

Ja, echt, een toffe lokatie. En je zou het niet zeggen maar recht in een woonwijk. Ze hebben ook een tof saloon in hun tuin met open haard en meer, maar vandaag was alles buiten in de tuin te doen met tegen de avond er een lekker kampvuurtje erbij met wat garnaalsaté's en kippeboutjes op de BBQ. Eeen glaasje wijn erbij en men week verlof had niet beter kunnen eindigen. Ik ga goed slapen subiet!!

Lynn
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 29-12-2008 20:40

Bericht door Lynn » 01-03-2009 22:23

Ooh mooie fotos!
Wij zijn vandaag ook gaan wandelen en gaan crossen. We hebben ook kunnen genieten van het mooie weer (in de t-shirt!). :D
Peppy, je kwam in mijn leven, en je gaat er nooit meer uit!

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 01-03-2009 22:26

zo een goed weer hadden we al lang niet meer gehad. En ik ben een kouschijter en heb vandaag gewoon in een trui met bodywarmer kunnen rondlopen. Hoe lang gaat het duren tot de volgende mooie dag? Hopelijk niet te lang

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 01-03-2009 22:30

O! klinkt zalig! Hanne, trouwe crossers zeg je? ook in Lichtaart dan in Mei??
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 01-03-2009 22:33

Neen, in mei doe ik mee met men eigen veulen. Maar met de paarden van vandaag gaan we deelnemen aan de cowboyrace in stekene en in augustus die van oostduinkerke

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 01-03-2009 23:08

Jep Sonja en Dirk zijn inderdaad mijn klasgenootjes. Heel leuke mensen!
Ze hebben me zelfs aangeboden dat ik met een paard van hun mocht rijden omdat Forever geoppereerd werd.
Hoe ben je dat te weten gekomen dat het mijn klasgenoten zijn?
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Pindanootje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 456
Lid geworden op: 11-01-2009 20:15

Bericht door Pindanootje » 01-03-2009 23:40

Ooooh! dat zag er inderdaad een hele leuke dag uit! En zo grappig, die kleine meid op dat grote paard :lol:

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 02-03-2009 13:26

@pindanootje: hoe groter, hoe liever ze het heeft. Ze rijdt niet graag meer op pony's, die botsen te veel.

@sugarkittie: ik begon over jou en je forum en dat ik een keertje bij jou ging gaan trickriden. Ze vroegen wat je naam was en zeiden: heeft die heel lang haar? Ikke: Yep! da is ze. Ze vonden jou ook een aangenaam iemand. En toffe paarden dat die heeft, allemaal met een zeer goed karakter. Heb op Dolly zelfs al even eens geprobeerd van er op te springen zonder beugels en ja, na 3 keer ging het, moeizaam, maar ben er op geraakt en weet ge wat, ik ben stijf in men schouder en onderrug. Waarom? De eerste keer bleef ik halverwege hangen en moest blijven hangen zodat ze een er een foto van konden trekken. Die nog mislukt is ook.

Plaats reactie