de goeden doelen actie!!

Voor al je andere vragen ivm paarden die in andere forums niet thuishoren.
Plaats reactie
newy
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1406
Lid geworden op: 26-12-2008 18:39

de goeden doelen actie!!

Bericht door newy » 09-02-2009 22:13

Wekelijks ontving men bij Pavo aanvragen voor het sponsoren van Goede Doelen; verwaarloosde paarden in Marokko, noodlijdende ezels op Corfu of bijvoorbeeld moederloze veulens. Pavo vond ze allemaal de moeite waard en kon moeilijk kiezen en vroeg daarom om hulp. De Goede doelen actie was geboren. Hierbij kon iedereen zijn of haar goede doel opgeven. Uit alle inzendingen voor mogelijk goede doelen zijn in totaal 10 goede doelen gekozen. Vijf voor Nederland en vijf voor België.

Iedereen kan nu via het stemformulier Nederland of het stemformulier België zijn of haar stem uitbrengen. De goede doelen met de meeste stemmen ontvangen 1000 euro. Het stemmen kan tot 15 maart 2009.

De goede doelen voor Nederland zijn:

Corfu Donkey Rescue
Stichting ’t Olde Manegepeerd
Manege de Hazelaar
Brooke hospital for animals
Stichting opvang Oude Manegepaarden en – Pony’s in Friesland


Meer informatie over deze goede doelen is hier te vinden.

De goede doelen voor België zijn:

Stal Hoursinne
Horsetopia VZW STEM AUB OP DEZE.
Gezocht/gestolen Napoline
Replica
Bonheur des cheveaux (paardengeluk)
http://www.pavo.nl/nieuws/goede-doelen- ... mformulier


Ik heb zelf nog op speelhoven gereden en een deels van de mensen zijn daar op het idee gekomen,Om een VZW op te starten namelijk horsetopia.

Deze VZW zorgt ervoor dat de oudere en zieke manegepaardjes van daar in alle rust kunnen genieten van hun oude dag, en deze moge verslijten op een mooie wei men stallen eraan.

IK vind dit persoonlijk super en daarom had ik graag jullie medewerking hiervoor.
M'n Trouwe Viervoeters Always(_)(_)

Plaats reactie