Quarter Dekhengsten

Voor al je vragen ivm dekhengsten, dragende merries, veulens.
Jeske
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 224
Lid geworden op: 23-03-2009 19:18

Bericht door Jeske » 26-01-2010 18:26

Zoals Shari zei; zal je dat gewoon eens moeten vragen aan Dirk.
Maar dat zal geen probleem zijn.
Hij stond in het weekend terug in zijn wei...
Dus als je er zou passeren, kan het goed zijn dat je hem kan zien staan.
Een veulen is volgens mij ook te bezichtigen.
Als ik mij niet vergis is Bubbles een veulen van hem..
Maar ben niet helemaal zeker.
Moet dat nog is navragen dan..
Een paard is de weerspiegeling van je ziel.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 10-05-2010 13:13

Ik had m'n zinnen al gezet op Peek A Boom om Whiz volgend jaar wsl te laten dekken.. maar op sommige foto's lijkt het dat 'Charly' ook een beetje 'franse stand' heeft (X benen) maar ik vind geen duidelijke foto's om het te zien..
Heeft er iemand duidelijke foto's of heeft hem al gezien waar het duidelijk was of hij het nu heeft of niet?

Heb hem zelf al in het echt bezig gezien, en in de stal geaaid enz maar dat is al ff geleden en toen had ik helemaal nog niet gedacht dat ik een Quarter merrie zou laten dekken door hem :lol: dus heb toen niet echt op zijn stand van benen gelet!

Whiz heeft toch redelijk erge X benen, dus zou ik er best een hengst met mooie rechte benen op zetten dat de X benen niet doorgefokt worden..
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 10-05-2010 14:09

Ik heb er geen idee van. Maar moet wel zeggen dat ik hem bezig heb gezien in het Azelhof. En man dat beest kan spinnen en sliden zeg. Last zal hij er allesinds niet van hebben.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 10-05-2010 15:00

SugarKittie178 schreef:Ik heb er geen idee van. Maar moet wel zeggen dat ik hem bezig heb gezien in het Azelhof. En man dat beest kan spinnen en sliden zeg. Last zal hij er allesinds niet van hebben.
Hehe ja heb hem ook toen gezien in het Azelhof, en inderdaad dat beest kan er wat van!
En neeh last hebben de meeste paarden er niet van, Whiz ook niet, maar is natuurlijk niet iets dat je moet doorfokken..
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Gwen
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 749
Lid geworden op: 28-02-2009 19:57

Bericht door Gwen » 10-05-2010 20:12

www.elba-ranch.be
Verzorgde paardjes, goed in de hand, enkele goede shows gedaan.
Training gegeven door: www.jfxreininghorses.com

Wij zijn ook tevreden van Sanjo Freckles (vader van onze hengst).
Meerdere tittels op zijn naam staan.
www.wr-horses.com

En hopelijk kan er binnen een paar jaar met onze hengst ook gedekt worden! :P
Als "klant" zou mn Goldy ook zijn vriendin moeten worden 8)

Maar ik zou inderdaad ook de bloedlijnen bekijken!!! En of de bouw past op jouw merrie,...goed dat je ook aan de beenpostitie denkt enzo :)

Plaats reactie