Op welke stalling staan jullie?

Voor al je vragen ivm de plaats waar je paard staat. Stal, stalbekkingen, weide, rijbakken,...
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 16-05-2010 21:35

allez, veel sucses op jullie nieuwe stal! En hopelijk misschien ook een nieuwe start voor jullie paarden zelf qua omgang met elkaar?!

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 17-05-2010 17:06

ohanner schreef:allez, veel sucses op jullie nieuwe stal! En hopelijk misschien ook een nieuwe start voor jullie paarden zelf qua omgang met elkaar?!
ja ze worden gescheiden zodus, ze zullen alleen in contact komen met elkaar als we samen rijden.
Cherry gaat bij de merriekudde en JD bij de ruinenkudde.
bedankt trouwens :)
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 17-05-2010 17:35

Heey Dorien! Tof dat jullie eindelijk een goede stalling hebben gevonden voor allebei de paardjes, en de shetjes ook?
En kuddeverband.. Gaan de paardjes SUPER vinden! ;)
Maar heeft cherry geen hoefijzers? en JD? want ik zou toch denken dat er geen ijzers mogen in kudde?
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 17-05-2010 22:06

Jaleesa.X.Henna schreef:Heey Dorien! Tof dat jullie eindelijk een goede stalling hebben gevonden voor allebei de paardjes, en de shetjes ook?
En kuddeverband.. Gaan de paardjes SUPER vinden! ;)
Maar heeft cherry geen hoefijzers? en JD? want ik zou toch denken dat er geen ijzers mogen in kudde?
die zijn er af :)
ja denk ook wel dat ze het super gaan vinden, vooral cherry, bye bye stal dat gaat ze zeker apprecieren.
de shetjes kunnen niet meer, zij gaan bij mijn moemoe op de weide staan achter in de tuin. niet heel groot maar wel groot genoeg voor shetterkes :)
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Plaats reactie