super stalling te herselt !! ook leuke paardjes te koop !

Voor al je vragen ivm de plaats waar je paard staat. Stal, stalbekkingen, weide, rijbakken,...
RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 13-11-2010 10:37

Huh?
Pension gaat stoppen?
Gaat elschot stoppen met pension paarden?
Ja ben er al even niet geweest heb de paardjes verhuist naar een weide op nog geen 5min van de deur dat eigelijk veel voordeliger is voor ons nu we samen wonen naar Elschot moesten we al 45min rijden en nu in de winter heb ik na m'n werk nog weinig zin om zo lang in de wagen te zitten om even m'n paard te zien.
En ja ik heb er 4 en dat was makkelijker om ze alle 4 bij mekaar te zetten zodat ik niet elke dag op 2verschillende plaatsen moest zijn.
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Lienn
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 78
Lid geworden op: 28-12-2009 12:24

Bericht door Lienn » 13-11-2010 12:11

RienyxCherry schreef:Huh?
Pension gaat stoppen?
Gaat elschot stoppen met pension paarden?
Ja ben er al even niet geweest heb de paardjes verhuist naar een weide op nog geen 5min van de deur dat eigelijk veel voordeliger is voor ons nu we samen wonen naar Elschot moesten we al 45min rijden en nu in de winter heb ik na m'n werk nog weinig zin om zo lang in de wagen te zitten om even m'n paard te zien.
En ja ik heb er 4 en dat was makkelijker om ze alle 4 bij mekaar te zetten zodat ik niet elke dag op 2verschillende plaatsen moest zijn.

ja Jan is 't beu da niemand zich aan de regels houdt enalles ..
er ware mense die speciaal na de manege kwame om hun paard op de weide te zetten terwijl ze eigelijk ni op die wei mochte omdat die op die moment ni tegoei afgespanne was en omda ze die weide anders ook kapot liepe..
enja zo zijn er nog probleme qua stalgeld da niet-of veel te laat betaald word ,
er zijn ook klachte dat ze ineens zo opgeslage zijn met hun prijs enalles ,
het is niet meer wat het geweest is daar
ben er zelf ook weggegaan dusjaa ..
momenteel is riet vertrokken naar rillaar , kim zou naar tielen of vlimmeren gaan , sandra wete we nie ma die zou daar ook wegwile(?) , gilbert en christel gaan een weide kopen , herman zou bij eddy gaan staan
dan schiet enkel de boshoeve-paarde nog over en die gaan blijve staan , en het paardje van debby vermoed ik ,als ze daar blijft staan , dat die vanachter bij de paarde van de boshoeve gaan kome te staan..

zoals dak dus al zei gaat er veel man vertrekke , en jan neemt niemand meer aan omdat 'm al die probleme beu is ..

xx

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 13-11-2010 13:42

Lienn schreef:
RienyxCherry schreef:Huh?
Pension gaat stoppen?
Gaat elschot stoppen met pension paarden?
Ja ben er al even niet geweest heb de paardjes verhuist naar een weide op nog geen 5min van de deur dat eigelijk veel voordeliger is voor ons nu we samen wonen naar Elschot moesten we al 45min rijden en nu in de winter heb ik na m'n werk nog weinig zin om zo lang in de wagen te zitten om even m'n paard te zien.
En ja ik heb er 4 en dat was makkelijker om ze alle 4 bij mekaar te zetten zodat ik niet elke dag op 2verschillende plaatsen moest zijn.

ja Jan is 't beu da niemand zich aan de regels houdt enalles ..
er ware mense die speciaal na de manege kwame om hun paard op de weide te zetten terwijl ze eigelijk ni op die wei mochte omdat die op die moment ni tegoei afgespanne was en omda ze die weide anders ook kapot liepe..
enja zo zijn er nog probleme qua stalgeld da niet-of veel te laat betaald word ,
er zijn ook klachte dat ze ineens zo opgeslage zijn met hun prijs enalles ,
het is niet meer wat het geweest is daar
ben er zelf ook weggegaan dusjaa ..
momenteel is riet vertrokken naar rillaar , kim zou naar tielen of vlimmeren gaan , sandra wete we nie ma die zou daar ook wegwile(?) , gilbert en christel gaan een weide kopen , herman zou bij eddy gaan staan
dan schiet enkel de boshoeve-paarde nog over en die gaan blijve staan , en het paardje van debby vermoed ik ,als ze daar blijft staan , dat die vanachter bij de paarde van de boshoeve gaan kome te staan..

zoals dak dus al zei gaat er veel man vertrekke , en jan neemt niemand meer aan omdat 'm al die probleme beu is ..

xx
Oei wist niet dat het zo erg gesteld was
ja wij zijn als eerste vertrokken ook omdat het te duur werd eigenlijk
we hadden er 2paarden staan was elke maand 360€ in totaal
en we hadden die 2pony's ook nog en we waren al lang aan't zeggen als we een weike goedkoop vinden en kortbij dan gaan we dat maar doen omdat wij graag al eens op weekend gaan met de paarden en met dat stalgeld enzo werd dat te kostelijk en bleef er niet zoveel geld meer over om leuke weekendjes te plannen.
Nu staan ze in de zomer in een 1ha wei in de straat van de double D (100€/maand) dat is nog geen 10minutjes rijden en in de winter staan ze op een kleiner weike 20a (100€/jaar) op nog geen 5min van m'n deur, dus veel goedkoper qua staan en qua benzine in de naftbak natuurlijk enkel het eten maar ik voer in de zomer niks extra en in de winter Bieten en dat is goedkoop enkel de buitenritjes missen we al wel want hier is niet zoveel bos om te rijden maar we hebben een trailer hé.
Waar sta jij nu?
xx
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Lienn
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 78
Lid geworden op: 28-12-2009 12:24

Bericht door Lienn » 13-11-2010 18:55

RienyxCherry schreef:
Lienn schreef:
RienyxCherry schreef:Huh?
Pension gaat stoppen?
Gaat elschot stoppen met pension paarden?
Ja ben er al even niet geweest heb de paardjes verhuist naar een weide op nog geen 5min van de deur dat eigelijk veel voordeliger is voor ons nu we samen wonen naar Elschot moesten we al 45min rijden en nu in de winter heb ik na m'n werk nog weinig zin om zo lang in de wagen te zitten om even m'n paard te zien.
En ja ik heb er 4 en dat was makkelijker om ze alle 4 bij mekaar te zetten zodat ik niet elke dag op 2verschillende plaatsen moest zijn.

ja Jan is 't beu da niemand zich aan de regels houdt enalles ..
er ware mense die speciaal na de manege kwame om hun paard op de weide te zetten terwijl ze eigelijk ni op die wei mochte omdat die op die moment ni tegoei afgespanne was en omda ze die weide anders ook kapot liepe..
enja zo zijn er nog probleme qua stalgeld da niet-of veel te laat betaald word ,
er zijn ook klachte dat ze ineens zo opgeslage zijn met hun prijs enalles ,
het is niet meer wat het geweest is daar
ben er zelf ook weggegaan dusjaa ..
momenteel is riet vertrokken naar rillaar , kim zou naar tielen of vlimmeren gaan , sandra wete we nie ma die zou daar ook wegwile(?) , gilbert en christel gaan een weide kopen , herman zou bij eddy gaan staan
dan schiet enkel de boshoeve-paarde nog over en die gaan blijve staan , en het paardje van debby vermoed ik ,als ze daar blijft staan , dat die vanachter bij de paarde van de boshoeve gaan kome te staan..

zoals dak dus al zei gaat er veel man vertrekke , en jan neemt niemand meer aan omdat 'm al die probleme beu is ..

xx
Oei wist niet dat het zo erg gesteld was
ja wij zijn als eerste vertrokken ook omdat het te duur werd eigenlijk
we hadden er 2paarden staan was elke maand 360€ in totaal
en we hadden die 2pony's ook nog en we waren al lang aan't zeggen als we een weike goedkoop vinden en kortbij dan gaan we dat maar doen omdat wij graag al eens op weekend gaan met de paarden en met dat stalgeld enzo werd dat te kostelijk en bleef er niet zoveel geld meer over om leuke weekendjes te plannen.
Nu staan ze in de zomer in een 1ha wei in de straat van de double D (100€/maand) dat is nog geen 10minutjes rijden en in de winter staan ze op een kleiner weike 20a (100€/jaar) op nog geen 5min van m'n deur, dus veel goedkoper qua staan en qua benzine in de naftbak natuurlijk enkel het eten maar ik voer in de zomer niks extra en in de winter Bieten en dat is goedkoop enkel de buitenritjes missen we al wel want hier is niet zoveel bos om te rijden maar we hebben een trailer hé.
Waar sta jij nu?
xx

begrijp da goed genoeg zalle ;-)

ik sta nu in kortenaken , vooral om het financiele ben ik er weggegaan maar hoe ze soms deden tegen de pensionklanten ... jhaa.. kvond da ni zo super :S
ze hebbe mij een aantal kere daar serieus gekloot , zo fel dat k telkes gedacht heb het paard op te lade en em erges anders gaan te zette ..
was da zo beu !
en ben nu al sinds augustus aant zoeke naar een andere plaats ,
daarbij kwam dat ze ineens 30€ duurder werden in oktober en toen had k er echt helemaal genoeg van !
10€ betale om te mogen buiten rijden , en niemand hebben op de manege om mee mee te rijden , néé da was t ni :S

ik sta nu dus in kortenaken waar iedereen vanaf de eerste dag al heel open en vriendelijk deed , en er kwam de dag erna al een vrouw , die er ook net stond, al vragen of ik met haar in de toekomst wilde gaan wandelen
bossen zijn er daar oook nie meer.. enkel ope velden en boomgaarden enzo , ma 'k kan tenminste nog rijde
aangezien ik geen trailer heb gaat et anders meoilijk eh ..

veel succes nog eh meid!

xx

Plaats reactie