Nieuwe stal

Voor al je vragen ivm de plaats waar je paard staat. Stal, stalbekkingen, weide, rijbakken,...
Plaats reactie
Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Nieuwe stal

Bericht door Tinne » 30-08-2011 14:46

Iemand van jullie toevallig ervaring met horsestables.eu?
De prijzen lijken mij zo goedkoop, zelfs de levering en plaatsing zitten er al bij in.. Vraag mij af of er nergens een addertje onder het gras zit.
We waren eerst van zin om wedstrijdboxen aan te schaffen, aangezien deze achteraf makkelijk ergens anders te zetten zijn.
Maar deze stallen komen een pak goedkoper uit..
Echt geweldige kwaliteit zal het wel niet zijn voor dat geld..
maar om aan een huurhuis te zetten, waar je dus ook het risico loopt om te moeten verhuizen, vind ik dat niet zó erg. Het is voor Broker en Cheyenne, die breken normaal gezien ook ni echt iets af..
En uiteindelijk heb ik dan toch nog liever een houten stalletje in de winter dan een plastieken..
Wat zijn jullie gedachten hierover?

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 30-08-2011 21:21

kzou daar nie over twijfelen zoals ik eerder zei voor da geld vinde da nie en zeker nie zo mooi afgewerkt :o
if you dont stand for something , you will fall for everything

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 31-08-2011 20:02

Ik kan je GiCa stallen aanbevelen uit Putte, ben momenteel een dubbele box aan huis aan het plaatsen in zelfbouwpakket.
Gegalvaniseerde profielen en je kan houten of plastieke planchetten kiezen.
Bij horsestables.eu staat wel dat transport en plaatsing binnen Nederland is, dus voor België zal het wel een andere prijs zijn.
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 07-09-2011 18:36

We hebben er naar gebeld, transport en plaatsing is gratis binnen een straal van 150km (waar we nog net binnen zaten).
Maar we gaan waarschijnlijk toch maar de mobiele boxen nemen.
Omdat we momenteel in een huurhuis zitten, en hier dus ook achteraf nog het meeste aan zullen hebben.
Als we zo'n houten stal moeten afbreken en ergens terug opstellen schiet er niet veel meer van over.
Die panelen kunnen achteraf ook nog als schuilstal op de wei ofzo gebruikt worden of als tijdelijke extra box.
Gica stallen heb ik ook even opgezocht, inderdaad knappe stallen :) maar ik denk wel redelijk prijzig niet? Da's meer iets als we ooit op ons vaste plek zitten :D

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 07-09-2011 18:45

maar als die stallen gevezen en gedaan worden Tinne dan is er toch geen probleem bij later afbreken ? Want denk niet dat die mannen dat gaan nagelen natuurlijk jullie keuze é maar anders als die stallen zouden komen toch wil ik ze gerust later mee komen helpen afbreken :D
if you dont stand for something , you will fall for everything

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 08-09-2011 11:49

Tinne, Gica stallen is de goedkoopste, prijs/kwaliteit in dit soort mobiele stallen die ik gevonden heb. Het voordeel is dat je deze stal kan laten maken hoe je zelf wil, ik heb bijvoorbeeld een dubbele box van 3 op 6m met een verstelbare binnenwand, zodat je als je wil van één box een veulenstal kan maken van 3 op 4 of 5 door de tussenwand te verschuiven, natuurlijk wordt dan de andere kant van de stal dan kleiner :)
Stuur hem anders eens een mailtje voor een bestek.
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Plaats reactie