Prive- of pensionstalling gezocht in de buurt van Wilrijk

Voor al je vragen ivm de plaats waar je paard staat. Stal, stalbekkingen, weide, rijbakken,...
Plaats reactie
Jens
Eendagsvlieg
Eendagsvlieg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-01-2011 21:32

Prive- of pensionstalling gezocht in de buurt van Wilrijk

Bericht door Jens » 20-01-2011 21:52

Beste,

Ik ben momenteel op zoek naar een Prive- of pensionstalling in de buurt van Wilrijk.

Liefst op maximum 45 minuten fietsen.
Dus volgende gemeenten komen zeker in aanmerking: wilrijk, mortsel, hoboken, borsbeek, wommelgem, kontich, hove, lint, boechout, edegem,.. eventueel ook aartselaar en schelle.

Indien iemand iets weet of mij kan helpen met mijn zoektocht, gelieve mij iets te laten weten.

Ik ben eveneens op zoek naar contactgegevens van volgende stallen die ik al zelf heb gevonden:
't netelhof en een privestal in de corluylei borsbeek (ik weet niet of deze een naam heeft).

Alvast bedankt!!
If it's annoys you, kill it - Ziva David

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 20-01-2011 23:00

die van de corluylei ken ik. Heb ik zelf gestaan met 2 paarden, maar spijtig genoeg geen contact gegevens meer. Maar ik ben daar ook gewoon eens naar toe gereden en gaan zien zonder op voorhand af te spreken.
Voor de rest weet ik nog een stal van een vriendin van me die ligt in duffel, maar op rand kontich. Vanuit mortsel rij ik er met de fiets 20 min op. Haar nummer is:0477/51.87.47 en haar naam Sibyl.
Voor de rest is er ook nog 1 in Vremde, rand Kontich, maar daar moet je alles zelf doen daar huur je enkel de stal en gebruik van de faciliteiten. Die gegevens moet ik eens navragen. Weet je ik weet super veel privéstallen waar ik zo naar toe kan rijden, maar waar ik absoluut geen gevens van heb. Want in Kontich zijn er nog wel meerdere, alsook in Boechout.

Jens
Eendagsvlieg
Eendagsvlieg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-01-2011 21:32

Bericht door Jens » 20-01-2011 23:14

Bedankt voor je hulp!

Ik ga zaterdag eens langs de stal in de corluylei fietsen en ik zal morgen naar die andere stalling bellen (nu is het net te laat).

Vremde is net te ver voor mij om altijd alles zelf te doen :-s

Indien je tijd en zin hebt om ongeveer ongeveer uit te leggen waar (sommige van) die stallen zijn, zou dat ook heel handig zijn. Dan kan ik er altijd gewoon even langsgaan :-)
If it's annoys you, kill it - Ziva David

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 21-01-2011 19:52

Jens schreef:Bedankt voor je hulp!

Ik ga zaterdag eens langs de stal in de corluylei fietsen en ik zal morgen naar die andere stalling bellen (nu is het net te laat).

Vremde is net te ver voor mij om altijd alles zelf te doen :-s

Indien je tijd en zin hebt om ongeveer ongeveer uit te leggen waar (sommige van) die stallen zijn, zou dat ook heel handig zijn. Dan kan ik er altijd gewoon even langsgaan :-)
Kontich aan de blauwe steen(industriegebied) als je dat weet zijn daar zijn er nog een hele hoop. Je moet daar eens een dagje voor uit trekken en daar aan die kanten eens rond fietsen daar heb je hopen plaatsen. Ook gewoon mùensen met wei die nog wel een extra plaatske hebben. Het is ook niet zo ver van de blauwe steen dat die stal is van die vriendin.
In de zomer fiets ik vaak aan die kanten en daar zijn echt wel veel paardenplekken.
Voor de rest moet ik nog eens even goed nadenken, waar er nog zijn.
Rand Wilrijk-Aartselaar is er ook ergens 1. Ik zal eens vragen aan een vriendin of die geen gegevens heeft van wat stallen aan die kanten.

Jens
Eendagsvlieg
Eendagsvlieg
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-01-2011 21:32

Bericht door Jens » 21-01-2011 21:51

Super bedankt, ik ga morgen eens in de buurt rondkijken en hopen dat ik iets vind :-)
If it's annoys you, kill it - Ziva David

newy
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1406
Lid geworden op: 26-12-2008 18:39

Bericht door newy » 28-02-2011 15:47

Heb je al iets gevonden ?
M'n Trouwe Viervoeters Always(_)(_)

Plaats reactie