CQtie

Wie ben je? Waar woon je? Wie zijn je paardjes? Wat zijn je andere interesses?
Kortom neem even de tijd om je hier voor te stellen.
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 04-02-2012 19:22

hey welkom,
Ben benieuwd naar je foto's en verhalen en hoop dta je paardje weer snel goed te been is

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2012 19:49

Welkom Veerle! :D

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 04-02-2012 21:36

Mijn Whiz had bij de vorige eigenaar van verschillende DA'en de diagnose 'Chronische Peesontsteking' gekregen.. Heb haar gekocht als recreatiepaardje, had al enkele maanden op rust gestaan lekker op de wei, en heb dit ook enkele maanden verder gezet.. Heb haar nu 2 jaar en ze is nog nooit mank geweest, ze word vooral recratief gereden, zowel pistewerk als buitenritjes (langste was 25km, kan toch al tellen) en zijn sinds kort de training aan het opbouwen met lessen van Shari..

Ben zeker dat het met jou paardje weer helemaal goed komt ;)

Ben erg benieuwd naar foto's en de bloedlijnen :)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

CQtie
Rookie
Rookie
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-02-2012 14:06

Bericht door CQtie » 06-02-2012 10:35

We keep fingers crossed !!! Maar het is vooral lastig voor mij - ik mis hem om te rijden en ik zie dat hij steeds meer en meer die vragende houding aanneemt van : allez, wanneer mag ik mee ?.
Zijn vader is McMunn en zijn moeder is Palomino Freckles - Colonel Freckles zit in beide ouders. Het is een ongelofelijk paard , maar niet echt voor beginners :-))
"When a Horse touches your Heart, Riding becomes a Way of Life "

Dana
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 198
Lid geworden op: 14-06-2010 15:18

Bericht door Dana » 22-03-2012 15:21

Elaba Veerle! Leuk jou hier ook te zien!
Nog even doorbijten en dan terug aan het werk. Het zal wel goed komen. Een vriendin van mij haar paard had een serieuze peesblessure en dankzij het nauwkeurig volgen van de DA zijn advies, is dat paard weer helemaal de oude!
Cowgirl: a good looking cowboy with brains!

CQtie
Rookie
Rookie
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-02-2012 14:06

Bericht door CQtie » 23-03-2012 13:50

Hey Dana,
Volgende week donderdag ga ik nog een echo van zijn pees laten nemen, dan weet ik of ik 1 april kan beginnen met zijn revalidatie of dat hij nog wat langer moet stilstaan. Hij blijft cool, maar de lentekriebels beginnen ook bij hem op te komen en hij durft als eens "frisky" uit de hoek komen :-))
"When a Horse touches your Heart, Riding becomes a Way of Life "

Plaats reactie