The black stallion

Opzoek naar trailers, posters, films, autos, of zelfs nog iets anders dat met paarden te maken heeft? Misschien vind je het via deze weg wel.
RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 07-01-2009 21:38

3passions schreef:
RienyxCherry schreef:
RienyxCherry schreef:ik heb de film The Young Black Stallion
vorige week gekocht in Makro.
hij koste minder dan 10euro. de exacte prijs weet ik niet meer.
het was dus 4.90euro om precies te zijn
Ik weet het deze heb ik, maar dit is nog iets anders, de twee films heten: The Black Stallion en The black Stallion returns...

ook mercikes eh
ja ik weet het, ben hem ook aan het zoeken daarmee hou ik het mee in de gaten, de enige dat ik heb is 'the young black stallion' een vriendin van mij heeft wel de twee films...
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

newy
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1406
Lid geworden op: 26-12-2008 18:39

Bericht door newy » 08-01-2009 17:36

Kopieren.??
M'n Trouwe Viervoeters Always(_)(_)

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 08-01-2009 17:47

newy schreef:Kopieren.??
kopies gaan niet zo lang mee...
en ben nogal een herhalingsfreak
ik kijk al eens graag naar films die ik al 100keer gezien heb...
zeker als er een paard in voorkomt.
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Wesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 227
Lid geworden op: 08-01-2009 19:20

Bericht door Wesley » 10-01-2009 01:13

3passions schreef:
RienyxCherry schreef:
RienyxCherry schreef:ik heb de film The Young Black Stallion
vorige week gekocht in Makro.
hij koste minder dan 10euro. de exacte prijs weet ik niet meer.
het was dus 4.90euro om precies te zijn
Ik weet het deze heb ik, maar dit is nog iets anders, de twee films heten: The Black Stallion en The black Stallion returns...

ook mercikes eh
Nergens te vinden overal gezocht tot ik op een dag op kapaza aan het zoeken was vanuit nederland laten overkomen voor een appel en een ei

dus ik heb ze zo te pakken gekregen

www.kapaza.be
Oh If Only People Knew What A Comfort To A Horse A Light Hand Is ... we Know In A Instant What Is Required Of Us

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 10-01-2009 12:08

Wesley schreef:
3passions schreef:
RienyxCherry schreef: het was dus 4.90euro om precies te zijn
Ik weet het deze heb ik, maar dit is nog iets anders, de twee films heten: The Black Stallion en The black Stallion returns...

ook mercikes eh
Nergens te vinden overal gezocht tot ik op een dag op kapaza aan het zoeken was vanuit nederland laten overkomen voor een appel en een ei

dus ik heb ze zo te pakken gekregen

www.kapaza.be
leuk ik ga nog eens informeren bij Extra Zone, Joris heeft daar gewerkt en die kent die mensen dus goed misschien kunnen zij mij een originele bezorgen... ik hoop het
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

3passions
Paardenprater
Paardenprater
Berichten: 1105
Lid geworden op: 20-12-2008 11:10

Bericht door 3passions » 13-01-2009 18:36

amai, keigoed! Als je hem ook te pakken krijgt in de extrazone, laat het weten he Dorien!
May the sun rise in your heart and you spirit run free!
A heart of gold, but it lost its pride...

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 13-01-2009 20:16

3passions schreef:amai, keigoed! Als je hem ook te pakken krijgt in de extrazone, laat het weten he Dorien!
dat zal ik zeker doen :wink:
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 15-01-2009 23:17

Heb vroeger toen ik jong was de 2de film (The Black Stallion Returns) op video opgenomen van TV, de 1ste (The Black Stallion) had ik zelfs nog nooit gezien!
Heb jaren lang gezocht naar de 1ste film, en toen men video van de 2de kapot gespeelt was ook naar die, bij elke videotheek die ik in de buurt wist zijn heb ik er vaak achter gevraagt maar nooit met resultaat.
Maar zoals m'n vriend Wesley al zei zijn we onlangs op kapaza op de films gebotst, DVDs zelfs ! Wel kopieën van de oude films, dus het is net of je de oude film bekijkt en dus niet een nieuwe DVD..maar de kwaliteit valt best nog mee.
Maar voor slecht 18 euro had ik zowel de 1ste als de 2de film + verzendingskosten naar Belgie :D
Blijkbaar is het zoekertje al verwijderd op kapaza, maar heb het e-maildres nog van die nederlandse vrouw, dus als je wil kan ik eens vragen of ze nog enkele kopieën heeft ?

groetjes
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

RienyxCherry
Paardenkenner
Paardenkenner
Berichten: 746
Lid geworden op: 29-12-2008 13:45

Bericht door RienyxCherry » 16-01-2009 10:47

Jaleesa.X.Henna schreef:Heb vroeger toen ik jong was de 2de film (The Black Stallion Returns) op video opgenomen van TV, de 1ste (The Black Stallion) had ik zelfs nog nooit gezien!
Heb jaren lang gezocht naar de 1ste film, en toen men video van de 2de kapot gespeelt was ook naar die, bij elke videotheek die ik in de buurt wist zijn heb ik er vaak achter gevraagt maar nooit met resultaat.
Maar zoals m'n vriend Wesley al zei zijn we onlangs op kapaza op de films gebotst, DVDs zelfs ! Wel kopieën van de oude films, dus het is net of je de oude film bekijkt en dus niet een nieuwe DVD..maar de kwaliteit valt best nog mee.
Maar voor slecht 18 euro had ik zowel de 1ste als de 2de film + verzendingskosten naar Belgie :D
Blijkbaar is het zoekertje al verwijderd op kapaza, maar heb het e-maildres nog van die nederlandse vrouw, dus als je wil kan ik eens vragen of ze nog enkele kopieën heeft ?

groetjes
oh ja dat zou ik wel graag willen Jaleesa.
ik zoek ook al een hele tijd achter deze films en net zoals jullie heb ik nooit resultaat gehad, in extra zone ook geen dvd's van deze film jammer. zou deze dame nog andere paardenfilms hebben?
alvast bedankt meid xx
Cowgirl born, cowgirl bred
i'll be a cowgirl till the day i'm dead

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 16-01-2009 15:15

Zal meteen eens een mailtje sturen Dorien
Laat iets weten zodra ik antwoord heb :wink:
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Plaats reactie