goede manege provincie Antwerpen

Opzoek naar trailers, posters, films, autos, of zelfs nog iets anders dat met paarden te maken heeft? Misschien vind je het via deze weg wel.
Plaats reactie
Joyce
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20-02-2010 22:55

goede manege provincie Antwerpen

Bericht door Joyce » 04-03-2010 17:11

Ik ben Joyce, een meisje van 14 jaar met 5 jaar rij-ervaring.
Door ruzie met mijn vader gaat hij waarschijnlijk mijn paard verkopen, jammer maar helaas.
Ik heb besloten dat ik daarna nog niet meteen een nieuw paard wil van m'n moeder.
Eerst wil ik nog ervaring opdoen met andere paarden, veel bijleren dus! :)
Nu zoek ik dus een manege waar ik dan kan lessen.
Alleen is er het probleem dat de meeste maneges die ik ken niet echt mogelijkheid hebben tot écht rijden.
De manegepaarden zijn sloom, vaak helemaal naar de vaantjes gereden, niet nageeflijk te krijgen,
terwijl dressuur toch een belangrijk iets is voor mij. Met dressuur wil ik verder.
& dat gaat nu eenmaal niet goed met pony's die als giraffen achter de anderen aanhobbelen,
om het grof te zeggen. Ik ben dus op zoek naar een leuke manege, waar je echt goed kan rijden.
Paarden/pony's die aangepast zijn aan je niveau en kunnen, waarvan je iets kan leren.
Een manege waar de mensen vriendelijk en behulpzaam zijn, met veel dingen zoals ponykampen oid te doen.
Ik woon zelf in Zoersel, en zou graag in de buurt blijven, aangezien ik toch zo'n 3x per week wil rijden.

Plaats reactie