Tijdelijk weidemaatje gezocht

Opzoek naar trailers, posters, films, autos, of zelfs nog iets anders dat met paarden te maken heeft? Misschien vind je het via deze weg wel.
Plaats reactie
Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Tijdelijk weidemaatje gezocht

Bericht door Marc » 10-04-2011 14:18

Ik ben opzoek naar een tijdelijk weidemaatje voor bij mijn merrietje van 3 jaar te zetten, want mijn andere merrie van 5 jaar gaat naar Shari begin Mei om zadelmak te laten maken.
Heb jij of weet jij soms een pony of paardje die bij mij op vakantie wil komen voor de tijd dat mijn andere merrie weg is, laat het mij maar weten.
Het verblijf is volledig gratis en wordt verzorgd zoals mijn eigen paard, dat wil zeggen s'morgens en s'avonds krijgen ze een recreatiemengeling en s'avonds nog eens onbeperkt hooi en voor de rest van de dag weidegang.
Ze moet wel gewoon zijn om een hele dag buiten te lopen en er is ook een grote schuilstal waar hun hooi ligt.
Geen zieke of stoute paarden, ook geen hengsten of paarden die uitbreken. De weide is gelegen te Zemst.
Mijn merrie is een lieve en aanhankelijk paardje die graag gezelschap heeft en graag in kudde is en daarom zoek ik gezelschap voor haar zodat ze niet alleen moet achterblijven. Vraag maar als je nog iets wil weten.
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Marc
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 163
Lid geworden op: 13-11-2010 17:49

Bericht door Marc » 01-05-2011 21:49

Mag slotje op, ik een weidemaatje gevonden!
Doe niet aan anderen wat je zelf niet wenst te ondergaan

Plaats reactie