shetlander zadel

Opzoek naar trailers, posters, films, autos, of zelfs nog iets anders dat met paarden te maken heeft? Misschien vind je het via deze weg wel.
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

shetlander zadel

Bericht door ohanner » 04-09-2010 22:03

Ik zoek iemand die een shetlanderzadeltje heeft. Xanthe krijgt binnenkort een fotoshoot, maar heeft geen passend zadel voor op Blitz.
Wie kan er mij 1 lenen voor een dag of heeft er nog 1 in redelijke staat die het wel wilt verkopen.
Wie kan ons helpen?

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 04-09-2010 23:31

Ik heb nog een klein kinder/shetlander westernzadeltje bij m'n mams op zolder (als ze het niet heeft weggegooid, anders ga ik heel kwaad worden)
Mag je gerust lenen, maar wil het niet verkopen, hecht er toch een beetje emotioneel aan.. :oops: heb op dit zadeltje leren rijden met m'n allereerste pony :)
't is wel western natuurlijk..
Wanneer heb je het nodig? ik ga pas maandag naar m'n mams.. en dan is het te hopen dat ik het vind :lol:
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 04-09-2010 23:49

Jaleesa.X.Henna schreef:Ik heb nog een klein kinder/shetlander westernzadeltje bij m'n mams op zolder (als ze het niet heeft weggegooid, anders ga ik heel kwaad worden)
Mag je gerust lenen, maar wil het niet verkopen, hecht er toch een beetje emotioneel aan.. :oops: heb op dit zadeltje leren rijden met m'n allereerste pony :)
't is wel western natuurlijk..
Wanneer heb je het nodig? ik ga pas maandag naar m'n mams.. en dan is het te hopen dat ik het vind :lol:
Super lief van je! Western of klassiek maakt me nu niet zo veel uit. Het is alleen: ik heb ook een westernzadeltje, maar dat ligt niet zo goed op hem. Nu is de vraag gaat dat van jou er dan wel goed op liggen?
Ik heb bij CLICK foto's van Xanthe en Blitz staan met o.a. het zadeltje er ook op. Misschien kan jij zo inschatten of dat van jou beter zal passen.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 04-09-2010 23:52

Jaleesa.X.Henna schreef:Ik heb nog een klein kinder/shetlander westernzadeltje bij m'n mams op zolder (als ze het niet heeft weggegooid, anders ga ik heel kwaad worden)
Mag je gerust lenen, maar wil het niet verkopen, hecht er toch een beetje emotioneel aan.. :oops: heb op dit zadeltje leren rijden met m'n allereerste pony :)
't is wel western natuurlijk..
Wanneer heb je het nodig? ik ga pas maandag naar m'n mams.. en dan is het te hopen dat ik het vind :lol:
hier de foto:
Afbeelding

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 05-09-2010 00:51

Heb echt geen flauw idee, heb het in jaren niet meer vastgehad :P 't is wel een heel ander model dan dat van jullie, dus zou mss wel eens goed kunnen passen..
Mag het altijd wel komen halen om eens te passen ;)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 05-09-2010 09:54

Jaleesa.X.Henna schreef:Heb echt geen flauw idee, heb het in jaren niet meer vastgehad :P 't is wel een heel ander model dan dat van jullie, dus zou mss wel eens goed kunnen passen..
Mag het altijd wel komen halen om eens te passen ;)
Super! We spreken dan nog wel later af! Alvast bedankt!
Trouwens ik denk dat dit zadel zelfs een 15" is en het zou meer een 12" moeten zijn.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 05-09-2010 19:07

We hebben een zadel!!!! Toch nog dank u Jaleesa!!

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 05-09-2010 21:36

oké, is niks ;)
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Plaats reactie