Ring snaffle

Naar spulletjes of een paardje opzoek? Misschien kan je het hier dan wel vinden
Plaats reactie
Gast

Ring snaffle

Bericht door Gast » 22-11-2009 13:11

Is er iemand die dit bitje thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?

http://www.ekkia.com/gb/bdd/shopping/pr ... ax=5&pic=1#

Groetjes

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Re: Ring snaffle

Bericht door ohanner » 22-11-2009 17:07

Kirr schreef:Is er iemand die dit bitje thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?

http://www.ekkia.com/gb/bdd/shopping/pr ... ax=5&pic=1#

Groetjes
Neen, spijtig genoeg niet. Maar zoals ik al eerder eens zei, moest je het toch gaan kopen en het werkt voor jou niet dan koop ik het wel over van je.

Gast

Re: Ring snaffle

Bericht door Gast » 22-11-2009 19:21

ohanner schreef:
Kirr schreef:Is er iemand die dit bitje thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?

http://www.ekkia.com/gb/bdd/shopping/pr ... ax=5&pic=1#

Groetjes
Neen, spijtig genoeg niet. Maar zoals ik al eerder eens zei, moest je het toch gaan kopen en het werkt voor jou niet dan koop ik het wel over van je.
Oké, ik wacht nog enkele dagen af en anders ga ik het toch ergens nieuw halen... Heb je een idee waar ik het dan het beste haal ? Heb het nog niet echt zien hangen in de winkels, maar ja heb er ook nooit echt opgelet natuurlijk :)

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Re: Ring snaffle

Bericht door ohanner » 22-11-2009 20:47

Kirr schreef:
ohanner schreef:
Kirr schreef:Is er iemand die dit bitje thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?

http://www.ekkia.com/gb/bdd/shopping/pr ... ax=5&pic=1#

Groetjes
Neen, spijtig genoeg niet. Maar zoals ik al eerder eens zei, moest je het toch gaan kopen en het werkt voor jou niet dan koop ik het wel over van je.
Oké, ik wacht nog enkele dagen af en anders ga ik het toch ergens nieuw halen... Heb je een idee waar ik het dan het beste haal ? Heb het nog niet echt zien hangen in de winkels, maar ja heb er ook nooit echt opgelet natuurlijk :)
Moest Hopa in Heist het niet in huis hebben, dan kunnen ze het zeker bestellen, want dat bit staat ook in hun cataloog. En anders wil ik voor jou wel eens horen hier bij ons in Berchem bij De Clerck of zij het in huis hebben. Desnoods koop ik het daar en kan jij het gewoon testen en terug geven of terugbetalen. Jij rijdt op Gipsy hé? Dan breng ik het wel tot daar, nog eens een excuus om men dochter op hare lievening Little blue te laten rijden.

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2009 20:56

Ik rij morgen eens bij de Hoppa binnen en laat je dan wel iets weten. Ja mijn paardjes staan op gipsy ja.
Heb ik jou daar dan al gezien ?
Little blue is wel erg populair de laatste tijd 8 :D

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 22-11-2009 22:45

Kirr schreef:Ik rij morgen eens bij de Hoppa binnen en laat je dan wel iets weten. Ja mijn paardjes staan op gipsy ja.
Heb ik jou daar dan al gezien ?
Little blue is wel erg populair de laatste tijd 8 :D
Is goed, laat me maar iets weten. Ik ken jou, maar jij zult me misschien al wel eens gezien hebben daar. Ik ben de persoon die daar 4 jaar geleden trouwfeest heeft gehouden. Heb er vroeger ook veel barrelrace gereden, maar western lag me uiteindelijk ni en ben terug dressuur gaan rijden. Nu is het mijn dochter die af en toe op zondag een privéles mee rijdt bij Els, maar ze wilt enkel en alleen op Little Blue rijden en ja dat gaat niet altijd hé. Ik denk dat jij zelfs af en toe de laat avond les mee reed van William toen ik er nog stond met mijnen Black en ik af en toe dus ook mee reed. Ne gefliptte zwarte half arabier die in galop vaak een rodeoshow gaf.

Gast

Bericht door Gast » 23-11-2009 20:36

ohanner schreef:
Kirr schreef:Ik rij morgen eens bij de Hoppa binnen en laat je dan wel iets weten. Ja mijn paardjes staan op gipsy ja.
Heb ik jou daar dan al gezien ?
Little blue is wel erg populair de laatste tijd 8 :D
Is goed, laat me maar iets weten. Ik ken jou, maar jij zult me misschien al wel eens gezien hebben daar. Ik ben de persoon die daar 4 jaar geleden trouwfeest heeft gehouden. Heb er vroeger ook veel barrelrace gereden, maar western lag me uiteindelijk ni en ben terug dressuur gaan rijden. Nu is het mijn dochter die af en toe op zondag een privéles mee rijdt bij Els, maar ze wilt enkel en alleen op Little Blue rijden en ja dat gaat niet altijd hé. Ik denk dat jij zelfs af en toe de laat avond les mee reed van William toen ik er nog stond met mijnen Black en ik af en toe dus ook mee reed. Ne gefliptte zwarte half arabier die in galop vaak een rodeoshow gaf.
Ben er vandaag niet geraakt door het slechte weer en morge heb ik les tot 6 uur, maar ik ga zo snel mogelijk kijken.
Dat trouwfeest herriner ik mij nog wel denk ik, maar kan me er echt geen persoon meer bijdenken. Wel vreemd dat die barrelrace niet echt een belletje doet rinkelen heb de meeste volwasse barrelracers toch wel gevolgd.. maar misschien heb ik jou net gemist....
Me welk paardje zou ik dan gereden hebben,kan je je dat nog herrineren ?
Black zegt me ook al niet zoveel :P Oei, nog maar 18 en blijkbaar al een geheigen als een zeef, dat belooft ni veel goeds...

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 24-11-2009 19:12

Kirr schreef:
ohanner schreef:
Kirr schreef:Ik rij morgen eens bij de Hoppa binnen en laat je dan wel iets weten. Ja mijn paardjes staan op gipsy ja.
Heb ik jou daar dan al gezien ?
Little blue is wel erg populair de laatste tijd 8 :D
Is goed, laat me maar iets weten. Ik ken jou, maar jij zult me misschien al wel eens gezien hebben daar. Ik ben de persoon die daar 4 jaar geleden trouwfeest heeft gehouden. Heb er vroeger ook veel barrelrace gereden, maar western lag me uiteindelijk ni en ben terug dressuur gaan rijden. Nu is het mijn dochter die af en toe op zondag een privéles mee rijdt bij Els, maar ze wilt enkel en alleen op Little Blue rijden en ja dat gaat niet altijd hé. Ik denk dat jij zelfs af en toe de laat avond les mee reed van William toen ik er nog stond met mijnen Black en ik af en toe dus ook mee reed. Ne gefliptte zwarte half arabier die in galop vaak een rodeoshow gaf.
Ben er vandaag niet geraakt door het slechte weer en morge heb ik les tot 6 uur, maar ik ga zo snel mogelijk kijken.
Dat trouwfeest herriner ik mij nog wel denk ik, maar kan me er echt geen persoon meer bijdenken. Wel vreemd dat die barrelrace niet echt een belletje doet rinkelen heb de meeste volwasse barrelracers toch wel gevolgd.. maar misschien heb ik jou net gemist....
Me welk paardje zou ik dan gereden hebben,kan je je dat nog herrineren ?
Black zegt me ook al niet zoveel :P Oei, nog maar 18 en blijkbaar al een geheigen als een zeef, dat belooft ni veel goeds...
Bwa, je geheugen zal nog wel ok zijn, maar ik ben niet zo een opvallend persoon daar geweest en kwam vaak op momenten dat er niet veel volk was. De volwassenles reed ik niet zo heel veel mee, meer privéles van Kristel toen en reed toen ook nog met haar Karadji. Karadji heeft me leren barrelen. En ik denk dat jij toen vaak mee reed met een vosse paard, geen te grote, maar ben daar ook niet zo zeker meer van.
IVM bitje, geen probleem. Ik heb nu niet genoeg centen om er zelf 1 te kopen dat zal maar iets voor van het weekend zijn als men pre gestort is. Anders had ik het gewoon al gaan halen.

ezeltjeuh007
Paardenverzorger
Paardenverzorger
Berichten: 122
Lid geworden op: 03-08-2009 12:21

Bericht door ezeltjeuh007 » 24-11-2009 19:17

ik kan morge misschien in de avs-shop in vorselaar kijke. ik heb daar dan toch stage. als je dat wilt natuurlijk anders laat ik het wel
Katrien R.I.P. 07/12/2008

Spike is een goeie opvolger (met ezelskuren :P)

Plaats reactie