Een trainingsfilm van Forever

Hier kan je terecht met al je vragen over recreatief western, reining, cutting, pleasure, barrelracing,...
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Een trainingsfilm van Forever

Bericht door SugarKittie178 » 10-10-2011 00:02

Na 2 dagen proberen en veel tijd te verspelen door veel mislukte pogingen is het eindelijk gelukt om mijn filmpje online te krijgen. Bijna overal kreeg ik de melding na het laden (dat uren duurde) dat het filmpje te lang was.

Ik hoop nu het eindelijk gelukt is, er toch een paar onder jullie zijn die de moed hebben om het volledig te bekijken :) .

Het is dus een filmpje van Forever en hoever ze momenteel staat nu ik even een tijdje aan een stuk met haar heb kunnen doortrainen. Dankzij haar hoef die het al even goed houd.
Je ziet duidelijk haar vooruitgang vind ik.

Hope ya'll enjoy...

http://www.facebook.com/#!/photo.php?v=261698253869485

(volledige link zelf kopieren en plakken in je internetbrowser. het kan niet anders)
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 10-10-2011 00:11

Eindelijk gelukt zeg :) eerst diene youtube da het nie wou accepteren omda het te lang was pff en fb die de eerste keer vast liep :s , maar nu volledig in orde :) . Vooruitgang is er zeker te zien mee forever heel goe bezig ze , en tzal enkel nog maar beteren met haar . Vree goe bezig !
if you dont stand for something , you will fall for everything

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 10-10-2011 09:21

Had je overlaatst al aan het werk gezien met haar hé en zag dat het goed was! Ze ziet er ook content uit, blij dat ze terug mag werken.

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 10-10-2011 12:10

Ze ziet er goed uit die meid van jou D
Ze loopt mooi ontspannen, geen protest en gaat precies de goede kant uit.
Ik hoop dat je nu met haar kan doortrainen en dan komen we volgend jaar supporteren he wink Shari en Forever in the arena! 8) YEAH!!!

Zie wel dat ze hetzelfde stop foutje maakt dan Joly... bats voorpoten in de grond en we staan stil. Doet Joly ook regelmatig en vandaar dus nu onze rollbacks in de hoeken op een circel...

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 15-10-2011 20:38

@ Bartje : Ja het was nogal een mess he!

@ ohanner : Fijn dat je er was! Het is inderdaad eentje die graag wil werken.

@ Miss Rocky : Shari en Forever in the arena?! Mag ik hopen 8) . Ja Forever durft dat inderdaad ook doen. Maar ik ben eraan aan het werken :).
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie