Good job Joly

Hier kan je terecht met al je vragen over recreatief western, reining, cutting, pleasure, barrelracing,...
Plaats reactie
Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Good job Joly

Bericht door Miss Rocky » 14-09-2011 22:35

Ik moet zeggen dat ik dezer dagen eigenlijk echt wel tevreden ben over de prestaties van Joly! D En als het goed was dan mag het zeker eens gezegd worden wink

Een klein jaar geleden ben ik beginnen trainen met Joly, de eerste lessen dat ik haar meenam naar de trainingen kon ik met haar amper de piste rondgeraken, ze was constant met andere paarden bezig, ging lopen, de knopjes stonden gewoon niet goed en ja we kenden elkaar ook niet en waren dus niet bepaald een team int begin.

Nu vandaag nog is gaan trainen, zoals elke week eigenlijk 8) en ze loopt echt wel goed hoor. Ze ziet er niet alleen veel beter uit dezer dagen maar ze loopt ook eigenlijk echt wel veeeeeel beter. En ineens de laatste weken is ze super vooruit gegaan. Ineens de techniek van de spin deftig onder de knie, snelheid begint te komen... stops zijn beter, met jawel de losse teugel puur op de Whoa. Ja ja goeie meid die Joly. Galop int algemeen zit goed, loopt echt netjes... Ja de liefde is groot momenteel /verliefd
Enig werkpunt... en daar is zeker nog werk aan das de rundown en de stop die daarop volgt. Ze denkt dat zon rundown echt dient om te beginnen crossen en wacht niet tot ik snelheid vraag en dan de stop die daarop volgt kan echt niet bruukser zijn roll
Laatste keer was zo erg dat ik de volgende dag een half uur nodig had om uit men bed te geraken... auwtch stijf stijf stijf...rugpijn...
Ik zou dringend eens foto's of een filmpje moeten maken maar ja, ik train eigenlijk meestal alleen ? zal eens een chinese vrijwilliger zoeken se )

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2011 13:08

Dat klinkt super! :D
Wat is het toch allemaal motiverend hé, als het zo goed gaat! :D

En inderdaad, snel foto's enzo posten!

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 16-09-2011 20:52

Ale hup se. Eindelijk serieuze vooruitgang. Dat is om een gat in de lucht te springen he (liefst wel niet met het paard he :p). Misschien kan ik wel is die chinese vrijwilliger zijn. Zal er vanaf hangen hoeveel werk er is op het werk.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 16-09-2011 23:02

Hey, zou leuk zijn... als uw piste goed ligt zal ik anders eens met Joly tot daar komen wink dan moet je niet mee op verplaatsing gaan wink
Hahahaha... je gaat dat zien hoor, als er een kodak of camera aan te pas komt gaat ze er weer ferm haar gat aan vegen lol

Plaats reactie