Fotodagje met Smart zijn nieuwe pad en een gewaarwording

Voor al die leuke fotos!
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Fotodagje met Smart zijn nieuwe pad en een gewaarwording

Bericht door SugarKittie178 » 03-02-2014 07:31

Ik wou wat foto's met Smart en die nieuwe pad zodat ik geheel eens wat beter kon bekijken. Ineens dan ook maar mijn showhoofdstel aangedaan zodat die ook op foto staat. In de zomer doe ik dan wel een fotoshoot in volledige outfit.

Maar de foto's hebben me tot iets laten beseffen. Ik heb iets gezien dat ik eigenlijk niet echt merkte tijdens het trainen. Ja ik maak als trainer heus ook missers, ik kan ook eens iets over het hoofd zien. Hoewel veel mensen vinden dat dat als trainer niet kan. Maar ik ben ook maar menselijk hoor.

Zien jullie wat er mis is??

Instappen
Afbeelding

Hoofdfoto's met showhoofdstel

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Indraven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pauze :P

Afbeelding

Verder draven

Afbeelding

Rollbacks wou hij ook niet goed uitvoeren die dag

Afbeelding

En tot slot de galopfoto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie van de pad op hem? Met deze camera krijg je tenminste de kleur goed te zien.
Ondertussen gezien wat er "mis is"?
Smart loopt eigenlijk helemaal niet goed meer. Vooral in galop dan. Zijn hoofdhouding is voor mij part niet meer goed en hij gebruikt zijn rug niet goed meer. Ik merkte al wel dat ik de laatste tijd te laks was ivm zijn hoofdhouding, omdat ik op andere dingen werkte, maar blijkbaar is alles een beetje uit de hand gelopen. Dringend werk aan de winkel!
Hopelijk binnenkort nog eens foto's dan om het verschil te zien.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 03-02-2014 08:35

Hij loopt heel opgekruld. Heeft hij geen last van iets? Want jazz had dat ook en toen bleek ze ter hoogte van de nieren geblokkeerd te zitten. Opkrullen is meestal een gevolg van pijn ergens. Of zwaar protest.

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 03-02-2014 16:56

Ik ben je al op de voorbode Hanne ;).
Je weet toch dat ik eerst alle andere dingen uitsluit.
Ik heb de volgende dag (was te laat die dag) meteen de osteo gebeld. Hij komt donderdag!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 03-02-2014 17:34

loopt idd nie zo mooi als anders , dus goed da de osteo komt al ist ma voor het zekerste .

en dieje pad is echt veel te donker voor hem ! lichter blauw is toch meer zijn ding ze :) . kijk al uit naar ne shoot in de zomer , maar gij dan ook in tenue e :D
if you dont stand for something , you will fall for everything

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 03-02-2014 18:08

Dit is inderdaad niet Smart zijn normaal doen. Zal goed zijn dat de osteo eens komt checken (ga ik ook laten doen eenmaal ze uit training is). Hou ons op de hoogte!

En verder ben ik het met Bart eens: dit is echt Smart zijn kleur niet :(

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 04-02-2014 16:00

@ Bart : Ja en anders op zijn donder :P .
Helaas van de pad ja. Het kon mooier. Maar inderdaad, in de zomer alles weer in outfit :D.

@ Lesley : Ben benieuwd! En waarom pas uit training :P ? Ik ben het ook eens met Bart. Maar ik leg me erbij neer.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Bartje
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 341
Lid geworden op: 28-12-2010 22:58

Bericht door Bartje » 04-02-2014 17:12

ja goe op zijn foor geven :P

goh tis maar tijdelijk dieje pad wrs :) , dus dan voor effe doorbijten en zo hedde altij ne reserve voor alst minder weer is ofzo en je wilt rijden
if you dont stand for something , you will fall for everything

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 04-02-2014 19:14

Lang leve de zomer!

Omdat ik persoonlijk niet denk dat ze vastzit nu ;) En als ik ze nu laat checken, al moet die maar één miniding doen, zitten we weer vast aan het stap-draf-galop patroon. Denk dat dat haar alleen nog maar verder achteruit gaat zetten. Natuurlijk als we ooit denken dat ze vast zou kunnen zitten komt hij uiteraard meteen hé ;)

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 05-02-2014 20:01

Ah die bink van een Smart :/verliefd
Pad valt bij mij in de smaak, is niet zijn gewoonlijke kleurtje maar 'k vind het wel nog passen.. Al had het wel mooier geweest in de kleur die je verwacht had..

Hij loopt idd wel ni zo soepel als anders :?
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Bericht door SugarKittie178 » 05-02-2014 22:00

@ Lesley : Understood!

@ Jaleesa : Zotteke :D. Het zal wennen zijn ja, ik weet alleen niet of me dat lukt hihi. Ja morgen weet ik meer over dat "raar" lopen.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie