Zenga

Voor al die leuke fotos!
Gast

Bericht door Gast » 20-07-2012 18:03

Das ni zo ver.
Ik wil altijd wel eens meekomen om foto's en filmpjes te maken.

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 20-07-2012 22:00

dat is lief. Dan maken we er wel iets van en kom ik eens bij jou kijken.

Gast

Bericht door Gast » 21-07-2012 23:02

Je hebt mijn nr hé, je smst maar met dagen wanneer je gaat. :D

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 29-07-2012 18:26

Voorlopig jullie nog een laatste keer bestoken met foto's van haar en dan wacht ik tot we weer wat verder staan hé.
Het zijn er wel een hele hoop, want wist niet welke te kiezen.

Ok, we beginnen met enkele foto's van haar zusjes. Dit is Gitta de halfzus en is enkele maandjes oud. En ze is het eerste veulen van Ducho, de schimmelhengst waar ik ook mee rijd.
Zenga zelf heeft nog een vader vanuit Spanje, de merrie is drachtig van Zenga naar hier gekomen.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een halfzus van 2 jaar oud waarvan ik de naam steeds vergeet.Vader is de zwarte hengst Esplendido.

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Hektor en halfbroer van Zenga, vader is Esplendido
Ze lijken toch allen heel hard op elkaar moet ik zeggen.

Afbeelding

En hier komt Zenga. eerst poetsbeurt en zadelen

Afbeelding

Afbeelding

Dan begint het rijden, ze stond weer lekker voorwaarts door de wind, maar dat hebben we graag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kijk eens goed naar mijn arm, ..., die ziet van elleboog tot pols helemaal blauw. Dat heeft Zenga haar 2 jarig halfzusje gedaan. Ze moest en zou naar de weide gaan en ze heeft mij tegen de poort gesmakt, maar heb haar niet los gelaten. met brandwonden op mijn hand van het touw als gevolg. Dat heeft ze ook maar direct geleerd dat het zo echt niet hoort.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn 3de galopje dat ik met haar probeer en dat begint redelijk goed te gaan.

Afbeelding

Afbeelding

Nu mag Xanthe ook nog even op Zenga. Ze komt net terug van een ponykamp en heeft daar toch meer lef gekweekt en is minder nerveus en staat nu meer op haar strepen. Ze wou bij deze dan ook bewijzen dat ze zelf ook op een groot paard kan geraken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is Elegido. Dit is de hengst van 5 jaar van een pensionklant bij ons op stal en ook het paard van de dame die zei dat ze Zenga wel wilt kopen in ruil voor 2 veulens. Maar eerst zien hé, want heb dan evengoed nog altijd geen tijd om alle dagen voor haar te zorgen.

Afbeelding

Afbeelding

Heb er ook even mee mogen rijden. Hij is ook nog niet zo lag bereden, maar wel fijn om te rijden. Alleen het zadel was voor mij niet echt geschikt. Het trok me helemaal in een verkeerde houding zoals je op de foto kan zien.

Afbeelding

Afbeelding

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 05-08-2012 11:35

Mooie paarden allemaal!

Wat fijn dat je zo een klik hebt gemaakt met Zenga! Dat is altijd fantastisch als je zoiets hebt hé :)
Ook alle andere paarden zijn erg mooi! Zeker die laatste, die schimmel, echt my cup of tea.

Als je foto's wilt, mag je mij ook altijd iets laten weten ;) Ik woon ook niet zover daar vandaan

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 10-08-2012 09:35

Dank je! Ja een klik met een paard doet toch veel hé.
Lief dat je wel eens foto's wilt komen nemen, moet je zeker eens komen doen, dan heb je zo ook ineens eens live gezien hé, want het zijn niet de enigste knapperds hier. Er staan er nog.

Lesley
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 247
Lid geworden op: 16-08-2011 18:45

Bericht door Lesley » 24-08-2012 00:13

Da's zeker waar. 'k Heb nu voor het eerst weer een klik met een paard sinds die witte weg is, heerlijk gewoon.

Je laat maar weten wanneer het voor jou eens gaat hé ;). Ben wel benieuwd!

Plaats reactie