Stalhulp/medepaardenverzorger gezocht te Putte

Naar westernspulletjes of een paardje opzoek? Misschien kan je het hier dan wel vinden.
Plaats reactie
SugarKittie178
Site Admin
Berichten: 3059
Lid geworden op: 18-12-2008 14:00

Stalhulp/medepaardenverzorger gezocht te Putte

Bericht door SugarKittie178 » 08-07-2009 18:37

Daar ik het momenteel zeer druk heb met het trainen en zadelmak maken van paarden (ALLE PAARDEN ZIJN HIER WESTERN GEREDEN) + mijn werk, ben ik opzoek naar iemand die mij hier ELKE DAG of bijna elke dag kan komen helpen.

Ik kan hiervoor helaas geen vergoeding geven MAAR wat ik wel aanbied is :

Het met de paarden omgaan en verzorgen. De paarden hier mee binnen en buiten zetten, opzadelen en afzadelen, instappen en uitstappen kan, mee zadelmak maken en alle dingen omtrend het trainen van paarden (voor zover mijn kennis reikt) Het "echte" rijden kan ik je helaas niet beloven, althans niet elke dag. Zelf heb ik 1 paard die geoppereerd is en waar
ik momenteel niet mee kan rijden, 1 paard die nog te jong is om te rijden en 1 paard waar ik wel mee kan rijden. Af en toe kan je eens op
mijn paard rijden, maar dit kan niet elke dag.
De paarden die hier dan zadelmak zijn en lichtjes ingereden zijn kan je dan ook af en toe rijden.
Als mijn 3de paard wel oud genoeg is om bereden te worden, kan je waarschijnlijk wel elke dag rijden hier. Je hoeft geen western te rijden maar dat zou mooi meegenomen zijn.

Dat kan ik zeker al allemaal realiseren.
Indien je interesse hebt kan je ook mee op verplaatsingen gaan kijken.

Wat ik dan verwacht :

Is een betrouwbaar en correct persoon die hier ELKE DAG of bijna elke dag de stallen, piste en weide komt uitmesten. Ik sta in voor eten en drinken en verdere zorgen.

Het aantal paarden loopt hier op en af. Ik heb zelf 3 paarden en af en toe komen daar 1 tot maximum 2 paarden (in training) bij ENKEL IN DE ZOMER.
Dus moet je rekenen 3 paarden van mij. In de winter blijft het daarbij. In de zomer zit het paarden aantal dus tussen 3 en 5.
Ik beschik over 3 stallen, dit betekend dat in de zomer de stallen verdeeld zijn en niet elk paard zijn "eigen" stal heeft. Dit is ook niet nodig aangezien de paarden in de zomer niet veel in de stal staan en ik heb in de weide nog bomen die schaduw geven.
In de winter heeft elk paard zijn eigen stal.

De piste en stallen zijn hier verlicht en indien de piste te nat is in de winter is er de mogelijkheid om te gaan rijden in een binnenpiste (5euro per keer).

Vrijblijvend te komen kijken. De accomodatie is in Putte (2580) bij Heist op den Berg.

Indien je interesse hebt of meer vragen mail naar nestorlover@hotmail.com, pb hier of bel naar 0474/59.47.41

Weet iemand een persoon voor mij? Ben dringend opzoek!!!

Groetjes Shari
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens.

Plaats reactie