paardrijvakantie!!

Ergens een evenement met paarden? Plaats het hier.
Plaats reactie
ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

paardrijvakantie!!

Bericht door ohanner » 23-02-2012 11:27

Ik wil jullie hier even een link meegeven voor zeer budgetvriendelijke paardrijvakanties of ook voor niet ruiters en waarbij je ineens een goed doel steunt!!
Waarom?
Ik heb bij deze mensen ook gewerkt in de periode dat ik in spanje woonde en deze mensen doen echt veel voor de spaanse paardjes.
Ok je rijdt hier niet op de echte PRE's, maar je rijdt hier op leuke paarden waarvan de helft gered zijn van de dood.
En geloof me echt gered van de dood, moet maar vooral eens de foto map OSCAR bekijken op hun pagina.
Je logeert in een leuke villa met zwembad en je kan bespreken wat je maar wilt. Alle vragen zijn mogelijk, alles is bespreekbaar. ook zéééér kindvriendelijk!
En dit alles gelegen op de grens Murcia- Almeria ten zuiden van Spanje(maar dat wisten jullie wel) in de bergen maar op 20 min rijden van de kust Mojacar. Leuke uitstapjes in de buurt: Mojacar (Morenstad tegn een bergwand) Granada (kleine 2uur rijden), Murcia, almeria, Tabernas waar mini hollywood ligt waar meerder spaghettiwesterns zijn gefilmd en waar een prachtige zoo is, .....
Hebben jullie zelf geen interesse, willen jullie het dan wel delen? Want door de cirsis kunnen ze alle reclame best gebruiken om goed te blijven draaien.
Dank u!!!!!
https://www.facebook.com/groups/259428142002/

Oscar die ze gered hebben!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van onze vakantie daar vorige jaar in Mei.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 23-02-2012 11:30

Even nog een foto van Oscar nu en zie het verschil!
Afbeelding

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-02-2012 00:45

Ziet er leuk uit, en wat een goed werk met Oscar! :shock:
Arm dier, goed dat hij daar terecht is gekomen!

Wij gaan in September een week naar Spanje..
Roquetas De Mar (niet ver van Almeria), Costa De Almeria..
En wij zoeken eigenlijk nog een plaats waar we enkele uren kunnen gaan rijden.. Ik vind alleen niet op de map hoe ver dit van Roquetas De Mar is..
En hebben ze er toevallig ook western tuig? Zou liefst western rijden uiteraard.. Of kan je mij een andere 'manege' aanraden in de buurt van Roquetas De Mar waar ik western kan rijden?
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

ohanner
Moderator
Moderator
Berichten: 1691
Lid geworden op: 10-02-2009 22:18

Bericht door ohanner » 24-02-2012 11:49

Hey,
Van Roquetas tot bij hen moet je toch 2uur rijden(wat in spaanse normen niet ver is)
Ze hebben geen westerntuig, maar wss nog wel een spaans zadel dat even comfortabel zit.
Ik vrees dat je daar in Spanje zeker in het zuiden nergens echt westerntuig gaat vinden buiten in Tabernas dat is een klein uur rijden van waar jullie zitten. (Zeker bezoeken!!!!) Is een mega knappe zoo( heet MINI Holliwood, er zijn meerdere van die parken, maar deze is de enigste met de zoo en echt ook de mooiste) met westerndorp aan waar ze stuntshows geven naar aanleiding van die westerns die daar opgenomen zijn. Maar of je daar in de omgeving een stal gaat vinden om ook western te rijden daar vrees ik ook wel voor.
In Roquetas zelf kan je ook gaan rijden hoor waar ze wss ook wel spaanse Vaquera zadels zullen hebben(working equitation zadels).
Maar kan zo zelf niet direct een stal via internet vinden enkel kwekerijen. Best is het daar zelf even te zoeken.

Jaleesa.X.Henna
Paardenhouder
Paardenhouder
Berichten: 415
Lid geworden op: 08-01-2009 19:23

Bericht door Jaleesa.X.Henna » 24-02-2012 12:21

Jah dat was ik al eens tegengekomen, daar willen we toch inderdaad eens gaan kijken die zoo enz :)
Ik vreesde er al voor dat er niet veel western te vinden zou zijn in Spanje.. Al zou je inderdaad denken met die oude westerns dat er toch wel iets zou te vinden zijn..
Achja anders proberen we zo'n spaans zadel wel eens en anders word het gewoon engels, heb mijn oude rijbroek, botjes en chaps nog en Aglaia (vriendin) heeft een nieuw paardje die ik af en toe eens mag komen rijden, dan kan ik weer oefenen op dat engels met dressuurzadel :P met bit gaat ook wel weer aanpassen zijn denk ik :?
You Don't Throw A Whole Life Away Just Because It's Banged Up A Little .. It Just Needs To Learn How To Be A Horse Again.

Henna & Whiz, Hou Van M'n Meisjs, Geef Jullie Nooit Meer Af ! <3

Plaats reactie