Even een gewaarwording

Voor al je andere vragen ivm paarden die in andere forums niet thuishoren.
Miss Rocky
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 151
Lid geworden op: 14-08-2010 22:30

Bericht door Miss Rocky » 29-09-2011 15:52

Ik zou persoonlijk is een herberekening maken van de kosten die je maakt en hetgene je er graag zou aan overhouden en dan kijken in hoeverre dit afwijkt van de prijs die je vraagt...

Idd hooi is duurder geworden, stalbedekking ook en korrel ook. Zoals Marc zegt... afronden naar boven bv 400 Euro is volgens mij haalbaar en zeker niet te veel.

Ik vrees echter als je over de 500 Euro gaat gaan, er ook veel mensen ergens anders gaan, lees goedkoper of net iets duurder en dan bij een wedstrijdruiter met naam gaan gaan. Ik heb persoonlijk eens rondgehoord wie wat vraagt voor een maandje training incl vol pension en die prijzen
schommelen tussen de 550 Euro en up tot 1000 Euro, alles hangt af bij wie je gaat natuurlijk en vooral blijkbaar hoeveel naam die heeft in de reining.

Zijn ze dan beter af? Das niet gezegd... Bij sommige mss wel en andere dan weer niet... Er is gewoon ook veel concurrentie op dat vlak. Alles hangt af van wat je wil natuurlijk. En vooral hoeveel willen ze er dan voor geven?

Terug to the point... 400 Euro vind ik persoonlijk zeker niet te veel voor een maand in training + vol pension.

Ik heb ook vaak de indruk dat als je zo rondhoort... wie traint waar en wie traint wie... Dan wordt er ook vaak met namen gesmeten. Zien dat je daar ergens tussen geraakt eh wink

Tinne
Paardenvriend
Paardenvriend
Berichten: 196
Lid geworden op: 28-11-2010 10:02

Bericht door Tinne » 29-09-2011 16:58

Idd, ik denk ook wel dat ge uwe prijs gerust kunt verhogen,
maar ik zou wel realistisch blijven.

Die andere maneges hebben veel meer accomodatie
(grote binnen/buitenpistes, roundpen, solarium, wasplaats, stallen,...)
en dat telt natuurlijk ook door in de prijs...

Maar de kosten zijn dit jaar inderdaad ook hoger, die rekenen ze overal door,
dus het zou maar logisch zijn dat je dit ook doet he.

Ik vrees ook net als Miss Rocky, dat als je veel meer gaat vragen,
de meeste ook naar stallen zullen gaan die al 'naam gemaakt hebben'.

En ik denk ook dat dit nu een belangrijk punt is voor jou nu je je diploma op zak hebt, 'naam' maken..
En dan kan je van daar weer verder he. :wink:

Plaats reactie